BAB 1

32 3 2
                                    

Jungkook mendengus perlahan apabila mendengar ketukan pada pintu yg bertalu-talu. Ketukan itu sangat mengganggunya. Dgn malas dia menuju ke pintu. Ternganga mulutnya apabila melihat seorang gadis sedang berdiri sambil tersenyum manja di pintu  chaletnya.

" SinB , apa you buat kat sini malam2 begini?" soalnya kehairanan. Namun gadis itu tetap mengukir senyuman seolah-olah tidak mempedulikan pertanyaan Jungkook tadi.

" Boleh I masuk? Semua chalet kat sini dh penuh."

Jawapan gadis yg berpura-pura sedih itu membuatkan Jungkook menggaru kepalanya yg tidak gatal. Namun apabila melihat wajah gadis itu kesejukan diluar , ditambah pula jam yg ketika itu telah menunjukkan pukul sebelas mlm , dia tahu dia harus menangani hal ini dgn segera. Lagipun , dia amat mengantuk ketika ini.

" Masuklah."

" Thanks." Wajah SinB kembali ceria. Hatinya berbunga-bunga bahagia. Tanpa berlengah , SinB terus masuk sambil menjinjing beg kecil yg berada di sebelahnya.

" Err... mcm mna you boleh tahu I ade kat sini? Tahu pulak chalet I . Ada sesuatu yg you sorokkan drpd I kn? Atau you sengaja ekori I?" Jungkook memandang wajah SinB. Mukanya tegang dan rasa tidak puas hati mula meraja.

SinB hanya mengangkat bahu sambil mengukir senyuman selamba.

Jungkook mendengus kasar. Dia amat tidak suka dgn keadaan sebegini.

" Jungkook , you tak suka I dtg jumpa you ke?" SinB menghampiri Jungkook dgn gaya menggoda.

Jungkook mendengus lagi sambil menghempas kasar punggungnya di kerusi.

SinB turut berlabuh di kerusi yg sama , sengaja mendekatkan diri pd Jungkook membuatkan lelaki itu semakin rimas dgn sikap gedik dan menggoda perempuan itu.

" Jungkook , kenapa dgn you ni? You tak suka I dtg sini , ya?" soal SinB dgn manja. SinB ikut bangun apabila Jungkook bangun. Dia mengatur langkah ke arah Jungkook yg sdg berdiri di tepi tingkap. Tanpa segan , tubuh Jungkook dipeluk drpd belakang.

" SinB , please..." jungkook menolak. Rimas dia dgn dgn sikap perempuan ini. Menggesel dan manjanya mengalahkan kucing siam.

" I nk tidur skrng. Bilik sebelah tu kosong , you boleh tidur kat situ. Good night." Tanpa berlengah , Jungkook terus berlalu meninggalkan SinB yg terpinga-pinga.

SinB mengetap bibir menahan rasa.

Actually , I love u !Where stories live. Discover now