Extra Bölüm 3

1.5K 86 16
                                    

Aru, Yuuta onu elinden çekerken gerginlikle etrafa baktı. Celty'i ve ya babası için onu izleme ihtimali olan kimseyi görmüyordu ama yinede babasının burnunu karıştırsa haberi olacağını biliyordu. Yuuta'nın onu sürüklemesine izin verdi. Yangın merdivenine çıktıkları binanın tepesine doğru hızla ilerlediler. Yuuta, Aru'nun elini sıkı sıkı tutmaya devam ediyordu. Aru hala etrafta onu izleyen biri var mı diye kontrol ediyordu. Babası onu ciddi şekilde paranoyak yapıyordu. Bir adım daha attığında Yuuta'nın sırtına çarptı ve yuvarlanmaktan kılpayı kurtuldu. Yuuta mavi gözlerini onunkilere dikmiş sert bir biçimde bakıyordu.

- Niye durdun?

-Babanlarla tanışmak istiyorum...

Aru ona şokla baktı.

- Niye?

Yuuta iç çekerek sinirle ona baktı.

- Çünkü insan içinde babanın seni izlettiğini düşündüğün için el ele bile tutuşamamamızdan bıktım! Tam iki aydır çıkıyoruz ama öpüşmedik, onu geçtim, birbirimizi yanağınızdan bile öpmedik Aru! Baban seni bu kadar paranoyak yapıyor diye ilişkimin böyle ilerlemesini istemiyorum!

Yuuta'nın sözleri Aru'nun yüzünü buruşturmasına sebep oldu. Ona babalarının kim olduğunu ya da iki babası olduğunu söylememişti. Aslında yeri gelince babalarından birine anne diyordu. Ikisinide seviyordu, onlardan utanmıyorduda ama Yuuta'ya söyleyememişti. Çocuk haklıydı. Yuuta'nın dudaklarının tadının neye benzediğini hayal etmeyi bile bırakmıştı artık. Tam anlamıyla umutsuz vakaydı.

- Bunu istediğine emin misin Yuuta?

Yuuta gözlerini kısarak ona kötü bakışlar attı.

- Eğer bu, bu ilişkiyi biraz ilerletecekse evet!

Aru ağlamak istedi.

- Tamam, yarın bize gelirsin o zaman...

Yuuta kafa salladı sonrada Aru'yu pas geçip aşağıya inmeye başladı.

- Yuuta! Nereye?

Kumral çocuk arkasına döndü.

- Yarın için enerjiye ihtiyacım var, görüşürüz...

Aru iç çekerek arkasından baktı.

- Görüşürüz...

O da merdivenden inmeye başladığında karşı binanın çatısında parlayan dürbün camlarını gördü. Paranoyak değildi, yanlızca Orihara İzaya'nın oğluydu...

Eve girdiğinde Sakura mutfak kapısında kafasını uzatıp ona baktı.

- Erkencisin ağabey...

Aru iç çekti.

- Evet...

Aru, salondan ona doğru gelen siyahlar içindeki babasının gülümseyen yüzüne düz bir biçimde baktı.

- Bir sorun mu var oğlum?

Aru iç çekti.

- Şey, yarın erkek arkadaşım buraya gelecek...

Shizou en sevdiği şekerlemelerden birini çiğneyerek yanlarına geldi.

- Vay, ilk defa bir arkadaşını davet ediyorsun...

Aru yutkundu.

- Hayır, baba. Erkek arkadaşım.

Izaya ve Shizou birbirlerine baktılar. Sonra ikiside aynı anda derin bir nefes aldı. Izaya çenesini eline yasladı.

- Erkek arkadaşın... Şu sürekli takıldığın çocuk mu? Yuuta?

Aru bilmesine şaşırmayarak kafa salladı. Shizou, İzaya'ya tuhaf bir bakış attı, Izaya ise ona kapa çeneni bakışlarından yolladı. Sakura ise sırıtıyordu.

ShizouxIzaya (Yaoi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin