Gizli Numara ~1.Bölüm

302 20 14
                                    


Eve dogru tedirgince yürüyordum.Gece gece neden dışarı çıktım ki? Normalde korkmam ama 2 haftadir beni takip eden gizli numara sağolsun. İlk başta dalga geçiyor zannetmistim ama ciddiydi benim ne yaptigimi biliyordu. Çok yakinda onun olacağımi söylüyordu. Oyle bisey olmayacağını ve ondan korkmadığını soylesemde ondan cok korkuyorumdum.

Yanımda bir araba belirdi  çok korkuyorum adimlarimi hızlandardim.Bi anda hızlandı ve gitti.Derin bir nefes aldi ve  direk eve koştum. Annem nefes nefese halimi gördü

-Noldu Mi-Cha? Ne bu halin

Mi-Cha: aa..şey.. Eve gelirken bir köpek kovaladı da ondan kaçarken nefes nefese kaldim.

-hm..tamam kizim,ben yatmaya gidiyorum. İyi geceler.

Mi-Cha: İyi geceler anne.

Annem gidince ben de odama gittim.Telefonumu elime aldim. okunmamis mesaj vardı aslinda tahmin etmesi zor değildi.

Bilinmeyen numara: Korkmana gerek yoktu güzelim, seni kaçıracak degilim.
Sadece şimdilik..

Mi-Cha: Neyden bahdediyorsun sen?!

bilinmeyen numara:Yakinda anlarsin..
İyi geceler ve seni seviyorum.

Geri cevap verme gereği duymadan telefonumu kapattim ve uyudum.
..............

Sabah telefona gelen bildirim sesiyle uyandim.
Hadi ama sabahin korunde kim bana mesaj atar ki? Bilinmeyen numara
Tekrar uyicakken bu sefer annem seslendi lanet ederek kalktim. Elimi yüzümü yikadim ve aşağıya indim.
Annemle yemeklerimizin yedik.

-Kizim, ben is görüşmesi icin 2 ay Japonya'ya gitmem gerek evde tek kalabilir misin? Kalamazsan patrona soylerim baskasi da gide-

Annemin sözünü kestim.
Mi-Cha: Anne ben büyüdüm kalabilirim merak etme sen.

- Hayir,sen hala benim minik kizimsin,dedi ve sarildi.

-Şey ama benim bugün saat 15:00 de gitmem gerek.

Mi-Cha: Tamam anne,sorun yok.

Annem bavulunu hazirlama gitti ben de telefonumu aldim.Sıkıntıyla nefes verdim bari Bilinmeyen numara mesaj atmisti ona bakayim.

Bilinmeyen numara:: Günaydın güzelim

Mi-Cha: Bana güzelim deme!

Hemen cevap vermişti. Bunun hic isi gücü yok muydu? (Sen koca MİN YOONGİ'YE  bmnu diyorsun yolarim kizim seni)

bilinmeyen numara: Sevgilim de diyebilirim.

Mi-Cha: Sevgilim de demek!!

Bilinmeyen numara: İlerde sana sevgilim dememi sen isticeksin..
Neyse Annen Japonya'ya gidiyormuş.

Mi-cha: Sakin anneme bisey yapayim deme!. Yoksa seni kendi ellerimle öldürürürüm.

Bilinmeyen numara: Ben annene degil de sana bisey yapmayı düşünüyorum da...

Mi-Cha: N-ne gibi Biseyler??

bilinmeyen numara: Bilmek istemezdin ;)

Tam cevap vericekken annem bavulu ile birlikte aşşagiya indi.

-Benim biraz daha erkenden gitmem lazim patron cagirdi kendine iyi bak tamam mi kızım?

Kotu olmustum gozlerim doldu benim hayatta annemden baska kimsem kalmamisti.

Mi-Cha: Tamam annem,dedim ve sarildim. Anneminde gözlerim dolmuştu.Benim goz yaslarimi sildi.

- Aglarken Çok çirkin oldugunu söylemiş miydim?

Gülerek evet dedim. Annem de bana son kez sarildi ve gitti.

İcimde bi boşluk olmuştu onceden de giderdi ama bu sefer farklıydı. Düşüncelerimi bölen bildirim sesiydi.

Bilinmeyen numara: Ah,hadi ama aglamamalisin. Suan senin yanina gelip göz yaşlarını silmeyi o kadar Çok istiyorum ki.. Ama yapamam.

Agladigimi bile daha yeni fark ettim. Gozyaslarimi sildim.

Mi-Cha: Ben aglamiyorum ve bi dakika sen nerden biliyorsun benim agladi- BENİ İZLEMEYİ BİRAK SENİ PİS SAPİK!!

bilinmeyen numara: bu imkansiz işte ;)

Hemen tüm perdeleri ve penceleri kapadim. Odama çıktım. Her ihtimale karsi kendi odanın kapisini kilitlerken..

Boynumda bir nefes hissettim.
.
.
.
.
.
Selamünhelloo..
Neyse, vote lerinizi bekliyorum canlarim( ˘ ³˘)❤( ˘ ³˘)❤

Benden Kaçamazsin ||MYG||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin