1.0

72 3 2
                                    

Eymen: Hasss

Eymen: Neşmfkfmx

Eymen: Sen bana şans mı veriyorsun

Eymen: Şimdi ölebirim allahım

Eymen: Besnfkni kaydnetmişssinff

Eymen: Çifte düğün gibi oldu lan :))

Belinay: Evet sana şans verdim ve seni kaydettim.

Umarım buna pişman olmam.

Belinay: Aman ölme başıma kalırsın.
sonra.

Eymen: Ne güzel sana kalırım.

Eymen: Zaten hep sana takılıyorum

Eymen: Çok yakında karşına çıkacağım belinay.  O zaman kadar kalbin benim olsun.

Belinay: Çok merak ediyorum acaba kimsin?

Eymen: Umarım karşına çıktığımda hayal kırıklığına uğramazsın.Yoksa ömir boyu kendimi affetmem.

Belinay: Neden ki kimsin?

Eymen: şimdilik bu kadar. İyi geceler belinay.

Belinay: İyi geceler.

Eymenle konuşmayı bitirdiğimizde eve çoktan varmıştık.

" Belinay ben uyuyorum çok yoruldum."

İyi geceler dedikten sonra bende odama geçtim.

Yatağıma uzanıp alarmı kurdum. Yarın lanet okul vardı.

❄❄

Gözümü kamaştıran güneşle, uyandığımda  bugün okul olduğu aklıma gelmesiyle kafamı yastığa daha fazla gömdüm.

Alarmın çalmasıyla, telefonumu elime alıp alarmı kapattım. Gelen mesajları görmemle mesajlara girdim.

Eymen: Günaydın.

Eymen: Acaba ne zaman erken kalktığını görücem.

Belinay: Günaydın, hiçbir zaman  erken kalkamıcam sende hiçbir zaman göremicen.

Eymen: okula 40 dakika kaldı. Hazırlanan iyi edersin.

Ona görüldü atıp çıktım. Nedense onu kıramıyordum ve tanıdığım birine çok benzetiyordum.
Bunları geçtim ilk defa bir erkek bana böyle bir sevgiyle yaklaşıyordu. Ne yapmam gerek gerçekten bilmiyordum.

Hızla yataktan kalkıp  banyoya koştum. Yüzümi yıkayıp dillerini fırçaladım. Okul sürümü giyinip saçlarımı taradım, çantamı alıp odadan çıktım.

Çağlarında işinin bitmesiyle aşağıda bekleyen yağızın yanına indik. Yağızın merdivenlerde nasıl düştüğünü anlattığı sırada okula gelmiştik bile.

ÇİVİ/AnonimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin