Selam Psikopatlarım.Bu bizim ilk hikayemiz.Evet bizim.Ben ve 2 arkadaşımla birlikte yazıyoruz.@thebest_writer,@LovaticGirl20 ,@psikopatlar- ana karakter var ve herbir karakteri birimiz yazıyor.
Başlangıç bölümleri kısa olabilir.Kusura bakmayın.
cemre:@LovaticGirl20
aykal:@psikopatlar-
hazan:@thebest_writer
Kapak tasarım;@SanemEcem
İYİ OKUMALAR PSİKOPATLAR.
.
CEMRE:
Issız bir yolda yürüyordum.Hava çok soğuktu.Vücudum tir tir titriyordu.Eteğim rüzgardan dolayı açılıyordu.Bunu engellemeye çalışırken arkamdan bir ses duydum;
-''Hışt,güzelim eteğini kapatmanda yardımcı olabilirim.''
Onlara aldırmadan hızlı adımlarla yola devam ettim.Yaklaşan adım seslerinden,adamların beni takip ettiklerini fark edebiliyordum.Vücudumu ele geçiren korku,bilmediğim sokaklara sapmama neden oluyordu.Etrafa bakıyordum ama kimse yoktu.Önümdeki duvardan anladım ki çıkmaz sokağa sapmıştım.Hışımla arkama döndüğümde bana gülerek bakan yüzleri görebiliyordum.İri olanı bana doğru yaklaşıyordu.Ele başları olduğu belliydi.Gözleri gözlerime kenetlenmişti.O bana yaklaştıkça ben geriye gidiyordum.Bana doğru bir adım attı,ben geriye doğru attım,bir adım daha attı,ben de geriye bir adım daha attım.
Taa ki sırtım duvara çarpana kadar.Sigara ve alkol kokan o iğrenç nefesini yüzümde hissediyordum.Tam dudaklarıma yaklaşacakken onu omzundan ittirip koşmaya çalıştım.Ama sadece çalıştım.Koşmaya çalışırken diğer 2 adam kolumdan sertçe tuttu ve adamlardan birisi ''Sakin ol bebek.''dedi o iğrenç sesiyle.
Lanet olsun ki 3 kişiydiler.İri adama doğru beni sürüklüyorlardı.Bütün direnmelerimde kolumu daha da sıktıklarında direnmekten vazgeçmiştim.İri adam beni eteğimden kavradı.Eteğimden bacağımı okşuyordu.Dudaklarımdan çığlıklarım ve ağlamalarım arasında zar zor şu iki kelime dökülüverdi;
-''Yalvarırım yapma !...''
HAZAN:
Fakirliğin ve sefaletin boy gösterdiği arka sokakta genç kızın acı dolu çığlıkları Aykal'la kulaklarımızı doldurmuştu.
-''Yalvarırım yapma !...''
Bu sokağın serserilerden artık gına gelmişti.Bu kaçıncı genç kızdı?Bunlara hadlerini bildirme vakti gelmişti.Aykal'a baktığımda gözlerini çoktan gücünün sınırlarını zorladığı öfkesi bürümüştü.
Yavaş ve sinsi adımlarla sesin geldiği sokağa girdik.Ellerimizi göğüslerimizde birleştirerek karşımızdaki erkek bozuntularının önünde dikildik ve Aykal daha fazla dayanamayarak sordu;
-''Hayırdır beyler?''Aykal'ın sesi her zamanki gibi ifadesizliğini koruyordu.Nasıl bu denli duygularını saklayabiliyordu.Onlarca şey yaşamıştık ama ben onun gibi ifadesizliğimi koruyamıyordum.O soğukkanlı olanamazdı.
-''Oooo! Birken üç oldular.Eğlencemiz çoğaldı.Partinin beklenilmeyen çıtırlarına bak sen.''Bu çocuk büyük ihtimal bizim kim olduğumuzu bilmiyordu.Eğer bilseydi karşımızda bu sözleri söylemezdi,söyleyemezdi korkusundan.Onun o dilini bıçağımla kesmemek için kendimi zor tutuyordum.Aykal gülümsedi.
-''Parti başlaşın o zaman beyler.''...
Bol bol yorum ve vote benim kanlı piskopatlarımm...
Kpak yapimi SanemEcem ' e aittir. ona çok tesekkur ederiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopatlar Çetesi
Phiêu lưuFakirliğin ve sefaletin boy gösterdiği arka sokakta genç kızın acı dolu çığlıkları Aykal'la kulaklarımızı doldurmuştu. -''Yalvarırım yapma !...'' Bu sokağın serserilerden artık gına gelmişti.Bu kaçıncı genç kızdı?Bunlara hadlerini bildirme vakt...