Psikopatlar Çetesi Bölüm 2

4.7K 169 20
                                    

Hazan'dan Devam:

-"Parti başlasın o zaman beyler"...

Küçümseyerek bize baktılar.

-"Bu kadar çok hevesli olduğunuzu bilmiyordum."

Aykal'la birbirimize bakarak alayla güldük.Gerçekten de kim olduğumuzu bilmiyorlardı.

O sırada bir şey olduğunu sanan adamın yandaşçılarının tuttuğu kız acıyla yalvardı;

-"Lütfen...Yardım edin."Kesik kesik söylemesinden korkusunun bütün bedenini ele geçirdiğini anlamıştık.

Aykal söze girdi;

-"Onu bırakmak mı istersiniz yoksa başlarınızın k*çlarınızda olmasını mı?"

Alayla güldüler.

-"Bizi siz mi durduracaksınız?İki genç kız?"

Bizim bu hayatta katlanamadığımız tek şey erkeklerin kızları ezik görmesiydi.Kız dediğin savunmasız olur anlayışı tamamen yanlıştı.

Oysaki bu dünyada kahraman kadınların sayısını duysalardı şok olurlardı.

Feminist arkadaşım Aykal dayanamadı ve genç kızı tutan adamlardan birisine sağ kroşeyi çaktı...

Aykal'dan:

-"Bizi siz mi durduracaksınız?İki genç kız?"

Tecavüzcü Coşkun adaylarının da diğerlerinden farklı olmadığı ortadaydı.Herkes gibi düşünüyorlardı yaptıkları şey insanlığa bile sığmazken.

Şu an sadece onların ebelerini s*kmek istiyordum.

Genç kızı tutan gençlerden birisinin kızın kolunu biraz daha sıkıp onu kendisine yaklaştırmasıyla kendimi tutmam zorlaşıyordu.

Hazan bunu fark edemiycek kadar düşünceliydi çünkü lider bozuntuları hakkında işkence planları yaptığı ortadaydı.

Ne zaman yumruk yaptığımı bilmediğim elimle hızla genç kızı tutan adamlardan birisine sağ kroşeyi geçirdim.

Adam hem şokun vermiş olduğu etkiyle hem de vuruşun sertliğiyle geriye doğru sendeledi.Bu benim tatmin etmemişti.Ona daha fazla acı çektirmek istiyordum.

Bu sefer de sol kroşeyi çenesinin altına atmıştım.Çenesinin kırılma sesi kulaklarımı doldurmuştu.Kafes dövüşlerinden tanıdık olduğum bu ses bana adeta haz veriyordu.

Adamın diz kapağına tekmeyi geçirdiğimde zaten ayakta zar zor duran bedeni hemen yere serilmişti.

Yere serilmesini fırsat bilerek o 2 saniyelik anda Hazan'a göz ucuyla baktığımda buradakilerin korkulu rüyası bıçağını çıkarmıştı.Bundan sonrasını yılların verdiği dostlukla tanımış olduğumdan tahmin edebiliyordum.

Yerde doğrulmaya çalışarak kıvranan adama sinirle tekme geçirdim.Artık bedenimin hakimiyetini kaybetmiştim.Tamamen öfkeli ve intikam ateşiyle yanıp tutuşan Aykal'a dönüşmüştüm.

Buradakilerin korktuğu o kıza dönüşmüştüm.

Hızla onu tekmeliyor,acıyla inlemelerini dinliyordum.

Şu ana kadar en ufak hasarın bile kaburga kırılmaları ve iç organ zedelenmeleri olduğuna emindim.

Adamın artık bir şey yapamayacağına emin olduktan sonra genç kızın ne durumda olduğuna bakmak için o tarafa döndüm...

Cemre'den:

Karşımda kendilerinden oldukça emin duran genç kıza baktım.Yaşlarımızın yakın olduğuna emindim.Açıkçası karşımdaki 2 cılız genç kızın bu iri yarı adamlar karşısında olduğunu düşünmüyordum.

Psikopatlar ÇetesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin