Kızıl Melek.

53 0 0
                                    

'Danielle.' duyduğum seslere anlam veremeyip daha yazacakken 'Maria siktirgit başımdan.' diye mırıldandım.Birkaç kıkırdama sesi duydum ama anlam veremedim.

'Danielle!' Kulağımı siken ses sayesinde titreyerek başımı kaldırdım Bakışlarımı etrafa yöneltip 'Kim uyandırdıysa beni , onu hem tersten hemdğzden sikeceğim?' durumundaydım.Birden gözlerim ela ve neredeyse oradan alev çıkacak olan gözlerle buluştugunda 'Yine başladık amınakoyim.'

---

'Kızım derste uyumamalısın uykun varsa rve gidebilirsin' 'Dedi  keltak müdür tereddütle.. Kel + Kaltak = Keltak.

''Hocam aslında ben dersi dinliyordum.Hatta soru bile çözdüm.' dedim kaşlarımı kaldırıp.Yalan değildi.Soru çözmüştüm ama cevabına yazdıgım şyler her öğrencinin yapmak istediği türden birşeydi.

''Danielle' dedi yanımdaki diğer bir Keltak. Zaten o keltak 2 (evet ona böyle ad taktım) hep benle uğraşır , az bir yanlışımda müdürün odasına götürürdü.Artık burası benim ikinci bir evim olmuştu.

'Kızım.Bak sen nasıl oluyor bilmiyorum ama okulumuzun sayılı olan çalışkan öğrencilerindensin (YÇalışkan olmuşum ne yazar, babam okul sahibi.) ; arıca okul sayibimiz sayın Michael McCoin'in de kızısın. Bunu yalakalık olarak algılama senin derslerin için söylüyorm.dedi keltak müdür. Başımı kaldırıp ona 'He o sikim.' bakışı attım ama o keltak oldugu için anlamadı.Keltak olmak bunu gerektirir.(Yazar burda anlamsızlığı okuyunca kendini atacak duruma geldi.Sandelye fazla yüksek sayılmaz ama olsun atıcam kendimi , kaçışı yok.) 

'Bitti mi?.' diyip onun gereksiz 'Çıkabilirsin.' emirini beklemeden çıktım. Arkamdan Keltak 2'nin 'Müdür bey size inanamıyorum!Böyle terbiyesiz bir öğrenci bu asil okulda haala nasıl okuyor inanın aklım ermiyor!' dediğini duydum.Ben sana söliym canım ; Zenginiz.Telefonumun kulak sikici müziğini (kulağım bugün pek bir sikildi ama hadi hayırlısı) duyunca deri montumun cebinden sümüklü mendilimle birlikte zar zor çıkardım.Kış oldu ve haala evdeki hizmetçi bozuntusu orospu babama  'Sik beni!' bakışı atıp orasını burasını açmaktan yorganları çıkarmadı  böyle sümüklü sümüklü dolaşıyom amınakoyim. Oda ayrı bi sikik.

'Danielle!' Babamın endişeli sesini duyunca göz devirdim.Aman ne acıklı!Annem öldüğünden beri beni görmeyen babam benim için endişelenmiş , ağlayacağım galiba(!)  

'Ne?'Telefondan iç çekme sesini duyunca yamuk bir gülüş yaptım. 

'Neredesin?' dedi.Sanırım alışmış 'Ne?' demelerime.İyi gelişme.

'Senin şu sikik okulundayım babacığım!' dedim yapay bir sesle.Okulu yaptıran babamdı.Aslında bir adam daha vardı bildiğime göre. 

'Dügün konuş.Hem eve gelmen gerekiyor, seninle birşey konuşacağız.' dedi.Hah!O keltak müdür hemen yetiştirmiş olmalı. 'Hıhım.' diyip kapattım yüzüne.

Porshe'me gelince ona sikici (başkalarına göre sexi) bakışımı atıp bindim. Gaza birden yüklenince arabnın altından dumanlar çıktı ve bu beni gülümsetti.Buda işte beni gülümseten nadir durumlardan.

Birden araba hızla hareket edince sarsıldım ve sırıttım. Bakışlarım arabın aynasından yansıyan okulun bir bölümünü görünce öğrencilerin bana hayranlıkla baktıgını görüp dahada hızlandım.Ah hadi ama sizde benim zengin bir sürtük oldugumu düşünüyorsunuz değilmi?Olabilir..

10 dakika içeriside eve vardıgımda arabamı evin önüne getirip bıraktım.Nasılsa yavşak şöför gelip evn otoparkına çeker arabayı.Onla uğraşamıycam.Gerçi ne zaman uğraştım ki. 

Kızıl Melek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin