Anlamadığım sorular

22 0 0
                                    

'Selam güzellik.'Dedi ve babasına döndü adının Zayn oldugunu öğrendiğim yavşak oğlan 'Bu bahsettiğin Danielle Marry McCoin olamaz değilmi?' dedi kaşlarını kaldırıp.Gözlerimi devirip 'Benim.' dedim. Şaşkınlığı sırıtmaya dönüştüğünde ufak bir kahkaha attı ve bana doğru adım attı.Geri çekilmeye açlıştım ama başarısısz olmuştum.B-Bu nasıl oldu?Şu an bütün reflekslerimi ve hareketlerimi kaybettim. Ben şaşkınlııkla bunları düşünürken Zayn kulağıma kadar gelip iç gıcıklayıcı bir ses tonuyla konuştu. 'Seninle çalışmak çok güzel olacak Danielle Marry McCoin' dedi ve hafif geri çekildi.Yüzü yüzümün yanında duruyordu ve ilk defa biriyle bu kadar yakındım.Evet kimseyle öpüşmemiştim.Ve birşey daha söyleyeyim mi? Hiç sevgilim olmadı.Ben istemeyince onlarda teklif edecek götü bulamamışlardı. Kaşlarımı çatıp birkez daha zorladım.Haala kıpırdayamıyordum. Gözlerimi kapatıp derin soluklar alırken konuştum 'Seni fena halde benzetmek çok güzel olacak Malik.' dedim ve gözlerimi açtım.Oğlan eski yerinde eski duruşundaydı.İkincibir soru daha.B-Bu nasıl oldu?Rüya veya halisinasyon gibi birşey değildi bu adım kadar eminim.Ah tanrım delireceğim.Yada delirdim herhalde!

'Ah Danielle Zayn'e merhaba demeyecekmisin?' babamın sesiyle ona döndüm ve kaşlarımı çatttım.Paarmaklarımı oynatmayı çalıştıgımda başarbilmiştim. O anda bakışlarım Zayn'le babam arasında gelirken onasadece 'Ne?' diyebildim.Bu yerind bir 'Ne?' olmuştu.

'Sen iyi misin?' Gelen sesle  sesin sahibine döndüğümde Zayn in sırıtan yüzünü gördüm. Az önceki şey (halisinasyon veya rüyayı) o yapmış olamaz değilmi? Ah tabi olamaz!Başımı onaylarcasına sallayıp gözlerine baktım. Bir süre sonra sırıtması genişlediğinde başını eğdi.

'Kızım.Siz Zayn le tanışın konuşun. Biz Yasir Amcanla birşey konuşmamız gerekiyor.' dedi ve yanııma gelip saçlarıma öpücük dokundurdu.Geri çekilirken 'Misafirimize nazik davran lütfen.' dedi. Bana bu kadar yaklaştıgı için şu an onu parça pinçik olana kadar dövmem lazım ama şimdi başka bir konu var.Sakin olmam lazım.

Onlar çıktıklarında Zayn başıı kaldırdı.O an gözünden birşey geçti sanki.Kaşlarımı çatıp istemsizce yaklaştıgımda Zayn yine sırıtıyordu. 

'Nasıl yaptın bunu?' diye sordum hayretle. Küçük bir kahkaha atıp etrafısüzerken konuştu. 'Zamanı geince' başını bana çevirdi ve tekrar etti 'Zamanı gelince öğreniceksin Danielle.'

Hızla geri çekilip elimi saçlarımın içine daldırdım.Delireceğim şimdi!

'Onu nasıl yaptın!İlk beynimi ele geçirdin halisinasyon gibi birşey gördüm ve o gözlerindeki!Ne var sende!Ne var?!' diye bağırdım. Sırıtması yüzünde solarken bana geldi.2 Saniyede benim yanıma geldi.B-Bu insanın yapamayacağı türden.Neydi bu?Hayvan , kuş?

Bayağı uzun Tırnağını dudaklarımda gezdirirken konuştu 'Büyük bir tehlike altındasın Dani. Sen o son kişisin ve sadece iki kişi bu nesli düzeltebilir.Sen ve ben.' Dedi ve geri çekildİ.Geri çekilirken tırnağını görmüştüm.O kadar uzun değildi.Ah tanrıım tanrım tanrım!!

'Ne sürüsü ne seni beni?Hayvanmıyız biz?!' dedim koltuğa tekme atarken.Sırıttıve kafasını eğdip kaldırdı. Gözleri Maviydi.Beyazlarıda dahil.

'Öylede denebilir Kızıl Melek.' Dedi ve yine iki saniye içerisinde oldugu için reflex yapamamıştım. Ben tekmelediğim koltugun üstüne düşerken oda benim üstümdeydi. Kaşlarımı çatıp onu ittirecekken ellerimi başımın üstünde tutup bana gözünü kırpmadan baktı.

'Koştugunda sağ ayak bileğinde birşey hissediyor musun?Sanki derinin içinde Bir taş varmış gibi.Peki sinirlendiğinde tüm vücudun karıncalanıyor mu? Peki ya asıl soru olarak:' dedive iyice yaklaştı.Neredeyse dudağm dudağına deyecekti. 'Birisini dövdüğüde ve kan kokusu aldığında dilinin üstünde metal tadı oluşuyor mu?' 

Şaşkınlıkla gözlerimi birkaç kere kırptım.Bilmişti.Bunların hepsi oluyordu.Geçen sene başlamıştı ve son günlerde çoğalmıştı. Kaşlarımı çatıp dudaklarına ve gözlerine baktım 'Sen bunları nereden biliyorsun?' Gülüp burunun burnuma yavaşça değdirdi.Bu ürpermeme sebep olmuştu. 'Aynı şeyleri bende yaşadım Danielle.Öğrendiğime göre doğm günün iki hafta sonra. ' dedive çekici ir bakış attı 'Hayranların bayağı arttı ve artacak Danielle Marry' dedi.Ne demek istemişti bu?

'Ne demek istiyorsun?' dedim düşüncelerimi dile getirip.Üstümden kalkmasıyladiğer koltukta bacak bacağa oturması bir oldu. 

'Şimdi değil Dani.Şimdi değil.' ayağıya kalkıp yanıma geldi ve elini uzattı.Bu yavaştı.Bir insanınki gibi.

'Seninle tanışmak güzeldi.Bundan sonra bol bol karşılaşacağız ha?' dedi ve güldü.Ben donmuştum. Gülüpkapıya gitti ve açacakken duurp topukları üszerinde bana döndü 'Sorularının cevaplarını babanın özel bölgesinde aramalısın Danielle.Ve..' dedi ve göz kırptı 'Dikkatli olsan iyi edersin.' kapıdan çıkıp giderken kaşlarımı çatıp derince tuttuğum nefesimi geri verdim. 'Ne oluyor!Ne olyor!Ne oluyor!Ah!' dedim ve koltugu tekmelemeye başladım. Ne oluyor öğrenmem lazımdı.Yoksa delireceğim!

Birazcık merak uyandıran bir bölüm oldu değil mi?Bunu yazarken kendimi acayip gizemli hissettim.Acaba Zayn'in bilipte Danielle'nin bilmediği şey ne?Yeni bölümü merak ediyormusunuz? 

Okumaya devam edin..

Kızıl Melek.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin