P J E S A 2

181 18 34
                                    

(Ndalova per nje cast, po shikoja gjithandej dhe papritmas syte me zune dicka vertet interesante. Ishte nje album filmash)

-Hey cfare po shikon?

-Ky album!

-Haha eshte dicka e vogel qe ia kam sjelle Sares per ne feste, ku ajo dhe miqte e saj te kene se me cfare te meren.

-Mund t'i shikoj?

-Lere ate shkojm te argetohemi.

(Foli Kaz shume i gezuar, mezi po priste te kercenim bashke. Qe ne momentin e pare qe me pa i krijova pershtypje shume te mira. Nderkohe qe une kisha shume deshire ta shikoja ate album por prap vendosa te shkoja bashke me Kaz tek te tjeret)

-Ne rregull, po vij.

(U afruam prane te tjereve, takova disa nga shoket e shkolles qe njihja dhe u largova sikur te mos kisha deshire te qendoja, por ne mendje me kishte ngelur ai album. Shkova drejt vendit ku e pashe per here te pare, u afrova, e mora ne duar dhe duke e shfletuar vura re qe shume tituj filmash ishin radhitur ne menyre fantastike duke filluar qe nga filmat romance, komedi, horror etj. Ama gjithmone kisha dashur qe ne dite si kjo plot me miqte e mi, te shikoja nje filem sidomos romance, do ishte gjeja me e mire. Po shihja ne album dhe nuk dija ke te zgjidhja per t'ia u treguar dhe te tjereve cka do te shihnim. Isha kthyer me kurriz nga te tjeret kur papritur me shtyu dikush me shpejtesi duke mbajtur pije ne duar dhe nga albumi u rrezua nje CD filmi.)

-Kujdes, cfare dreqin po ben?

-Me falni.

(Per nje moment syte e tane u shkembyen, ishte Kaz, u perkulem njekohesisht per te mare CD-ne. Ishte CD-ja Romeo dhe Zhulieta.)

-Mund ta maresh.

(Foli Kaz duke buzeqeshur, te kerkoj ndjese)

-Nuk ka problem.

(Sapo pashe CD-ne, me pelqeu shume dhe vendosa qe ajo CD te ishte pikerisht ajo te cilen do te shihja. Fillova te ecja drejt te tjereve per t'iu thene nese do te kishin deshire edhe ata)

-Hey miq kam menduar te shikojme nje filem vertet te bukur pikerisht tani.

(Aty u afrua Sara duke folur)

-Ide fantastike pse jo, na e thuaj, cilin?

-Romeo dhe Zhulieta, shpresoj qe t'ju pelqeje.

(Pothuajse te gjithe ishin dakord.Duke u ulur dhe u rehatuar te gjithe para ekranit, Kaz mori CD-ne dhe e vendosi. Pasi filloi u ul dikur afer meje. Te gjithe u perqendruan tek filmi. Pas nje casti romantik tek po shihnin dikush bertiti duke duartrokitur "Braavoo" dhe te them te drejten me behej shume qejfi qe te gjithe po kalonin vertet shume mire. Ne perfundim te filmit Kaz me ofroi te shetisnim bashke, pranova. Nderkohe qe ai po fliste shume duke me treguar per veten dhe une si nje vajze e ndrojtur dhe fjale pak vetem po e degjoja. Gjate gjithe kohes kur bisedoja me te,  thuajse vetem heshta, ashtu siç mund te heshti nje nxenes i mire para mesuesit. E kuptova qe Kaz ishte vertet njeri i mire dhe dukej qe edhe shoqeria me mua po i pelqente. Oret kaluan, isha vertet e lumtur dhe me fat qe kisha njohur dike si Kaz. Pas pak edhe pse kisha deshire te qendroja i thashe)

-Kaz me duhet te shkoj tani, prinderit e mi do te behen merak.

-Ne rregull por nese do a mund te takohemi perseri? Do te jem per disa kohe ketu.

(Po e shikoja nderkohe qe nuk po flisja asnje fjale) Te lutem.

-Pse jo, do te ishte kenaqesi (duke buzeqeshur)

-Gjithashtu edhe per mua. Si thua per neser? Nese do te kesh kohe me telefono, mere numrin tim te telefonit. Une dhe Sara do te jemi ketu.

(Nderkohe qe erdhi Sara per te me cuar ne shtepi. Sapo hyra brenda, ndihesha aq e lodhur saqe kur erdhen prinderit ne mengjes isha akoma ne gjume. Ata me pyeten nese kisha ndonje shqetesim gjate kohes qe ata nuk ndodheshin ne shtepi dhe une iu pergjigja)

-Jo kam qene shume mire.

(Nuk doja qe t'iu mbaja asnje te fshehte por prap se prap nuk kisha guxim t'i tregoja te verteten. Pas disa oresh mar nje telefonate nga Sara e cila me thote te shkoja ne shtepine e saj dhe pasi te shkoja te dilnim diku. Nuk doja qe ta perserisja prap te njejtin veprim dhe shkova tek mami per t'i thene)

-Mami do te shkoj per pak kohe tek nje shoqja ime Sara.

-Ne rregull zemer.

(Nderkohe qe u perqafuam dhe une u largova. Gjate gjithe asaj dite kam kaluar nje dite super bashke me Kaz, Saren dhe te dashurin e saj. Perjetuam momente te bukura bashke, saqe me lindi nje ndjenje vetevetiu, e shtytur apo e ndezur nga kushedi cfare fuqie e cila u shpall pa arsye kundrejt Kaz. Gjithashtu edhe per te ndodhi e njejta gje. Kaz duhet te largohej ne vendin ne te cilin jetonte, larg nga ketu. E pakta qe kerkoja ishte deshira per ta pare dhe per ta degjuar. Dashuria jone lindi nga shikimi. Zeri dhe veshtrimi i tij te cilat u kthyen ne mall qe nuk mbaron kurre dhe qe nuk shuhet kurre u ruajten thelle brenda meje. E jetoja ate ndjenje cdo dite te jetes, flija me ate ndjenje dhe zgjohesha me te.)

Mendoni se do takohen serisht Kaz dhe Noni?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Piedestal (shqip)Where stories live. Discover now