Dynastią Romanowów interesuję się od przeszło ośmiu lat( ze szczególną namiętnością jeśli chodzi o ostatnich ich przedstawicieli ) i przez ten szmat czasu, przeczytałam wiele książek, obejrzałam wiele dokumentalnych filmów, a mimo wszystko nadal mam wrażenie, że wiem tak mało... Może więc to był ten powód, dla którego odwlekałam tak długo ( bodajże rok ) napisanie tej książki? Nieistotne. Ważne, że w końcu wzięłam się do roboty i postanowiłam sobie, że Was zarażę swą niezmierzoną miłością do Mikołaja II i Aleksandry, postaram się aby, niektórzy z Was przestali patrzeć na ostatniego cara Rosji jak na kolejnego ciemiężyciela narodu polskiego, a dostrzegli w nim pogubionego, miłego i kochającego człowieka, którym był w rzeczywistości.
Czy mi się to uda? Mam nadzieję.Czyli owszem, zamierzam trzymać się faktów historycznych, jednak nie kurczowo. Nie chciałabym zanudzić Was na śmierć! Dodam więc trochę od siebie, oczywiście wszystko w granicach dobrego smaku. :>
Każdy na pewno cokolwiek słyszał o legendzie o cudem ocalałej księżniczce Anastazji, ja zamierzam skupić się na jej rodzicach, a dokładnie na wielkim uczuciu i pewnym pięknie w jego upadku. Nie wiem co ile będą pojawiać się rozdziały, ani tego ile ich będzie, jednakże postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy aby nie było pomiędzy nimi żadnego większego odstępu. W gruncie rzeczy to zależy od Was, od tego czy Wam ta książka się spodoba i będzie gdzieś sens jej bytu.
Nie przedłużając chciałabym podziękować pewnej wspaniałej osobie, która kilka lat temu zachęciła mnie do przelewania słów na papier, a teraz pełni rolę swego rodzaju mentorki i bacznie stojąc przy mnie doszukuję się rodzaju mentorki i bacznie stoi przy mnie, doszukuje się rzeczy do poprawy, tym samym szlifując mój talent.
@Wikluk to o Tobie mowa, kochana! Jeszcze raz bardzo dziękuję i ślę całusa!
Zaś Wam pozostawiam link do najwspanialszego i najbardziej wzruszającego filmiku, jaki kiedykolwiek widziałam.
https://www.youtube.com/watch?v=bkVkp1N4XkA
YOU ARE READING
✧ Only Death Can Disconnect Us.
Historical Fiction❛ [. . . ] Pokochałam go miłością prawdziwą, skrycie marząc o momencie, gdy zabierze mnie do swojej ukochanej Rosji, nie jako daleką kuzynkę, powierniczkę sekretów, zaś jako żonę. I gdy w końcu się doczekałam, zaczęłam rozmyślać o koronie i o ty...