Diary Of A Belieber

177 8 3
                                    

Sevgili Günlük,

Bugün büyük gün. Sonunda . Lanet olsun ki yıllardır bekliyorum. Ama bugün  , yani Bieber'ın konseri olduğu son gün , onu göreceğim. Biliyorum , buna inanamıyorum . Gerçekten. Onu canlı bir şekilde göreceğime inanamıyorum . Bugün , o gün .

Günlüğü kapatınca ... Sanki hayat anlamsız gibi geldi. Hayalin gerçekleştikten sonra , yaşamanın ne anlamı kalır ki ? Ne saçmalıyorum . Bugün o gün . Onu göreceğim gün . Herneyse . 

''Anne ben üstümü giyindim , gidiyorum''

''Kendine dikkat et , gelirken bara falan uğrama sakın''

''Anne , sence ben bunu yapar mıyım ?''

''Biliyorum hadi geç kalacaksın , Ada''

''Görüşürüz''

Dışarı çıktım ve gelen otobüse bindim.2 mesai gitmem gerekecek. Bundan nefret ediyorum . Sıcaktan zaten miğdem bulanıyor . Bir de bu olunca ... Otobüsten aşağı indim ve 2. otobüsü beklemeye başladım . Durağa oturmak istemiyorum . Orası pis ve  insanlar yüzünden yapış yapış. Ki bu çok ama çok ama çok ama çok ama çok iğrenç. Otobüs hala gelmedi. Lanet olsun . Sanırım yürüyerek...

Ve kaldırıma çıkan bir araba .

Konser gününde .Justinin konserine gideceğim günde.

Gözlerimi açtığımda hastaneydim. Saat 19:51. Bu ne şimdi ? Tam küfredecektim ki , doktor başımdaymış. Sol kolumun kırılmadığını , ama kötü bir şekilde incindiğini söyledi. Justinin konserine gideceğim günde. Oysa , o daha burada tatil yapacak ve ben evden dışarı çıkamayacağım.

Lanet olsun .Hemen taburcu olabilirmişim .Ne gerek var artık ? 

Annemler -annem , babam ve 12 yaşındaki kardeşim- içeri girdi ve beni tekerlekli sandalyeye oturtular .Büyük ihtimalle Justinin son turu .

Lanet olsun ki onu göremeyeceğim. Orda ölmeliydim.Eve gelince biraz uyudum.6 saat kadar.

Bay Bieber , arabasını aldı . Evet son model Lamborghinisini . Ve arabayı sürmeye başladı. Burada 1-2 gün kalacaktı . Çünkü Selenayla küsmüştü ve o hiç Amerika'ya geri dönüp onu görmek istemiyordu. Scooter da bunun farkındaydı ki , konserden sonra ortalıklarda gözükmedi. Justin yorgundu . Çünkü gecenin yaklaşık 2 buçuğuydu , o saatlerdir şarkı söyleyip dans etmişti ve şimdi araba sürüyordu .

Ve içinden lanet okudu . 

Deniz kokusunu içine çekti ve arabası sallandı .Ve yavaşladı . Daha sonra da ,durdu .Yine lanet okudu ve saçına dokunarak arabadan dışarı çıktı . 

Ve o arabaların yavaşlamasına yarayan dikenli şeylerden biri tekere battığı için yüksek sesle küfür etti. 

''... Bu olmamalıydı'' 

Justin onlara kapan demeyi sevmezdi .Çünkü onlara ad verilmesi bile , onun için saçmaydı.Onun için herşey saçmaydı .Çünkü hayatta 'aşk' dışında istediği herşeyi elde etmişti . Arkasında deniz olduğunu farketmedi ve...

Denize düştü. Temmuz ayında su soğuktu.Dışarı çıktı ve  küfretmeye başladı . Artık telefonla yardım isteyemezdi. Çünkü telefonu ölmüştü. Sonra , karşı evin camının açık olduğunu gördü.Ve içeride ki kendi posterlerini .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Diary Of A Belieber - 1. BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin