Kerem mi ?

73 4 0
                                    

Uf moralim çok bozuk. Burakla küstüm. Kankam olur. Neymiş efenim ben çok kıskançmışım neymiş beni neden bu kadar ilgilendiriyormuş. Ya gitti kızın teki üşüdü diye hırkasını verdi. Bi de o benim kankam nolcak diyo. Lan benim yaşam felsefem 'Kankamın kankası düşmanımdır' ona göre siz anlayın yani. Neyse biz o götoşu bırakalımda olom bu gün Arda kolunu omzuma attı lan. O sırada kalbimin atışını hidro elektirik santrali yapsak galiba önümüzdeki asır boyunca kullanılacak olan elektiriği karşılardı. O da kalbimin sesini duymuş olucak ki sırıttı. Çocuk acayip cool lan. Daha Fazla orda duramayacağımı anlayınca kalktım ve tuvalete doğru yürüdüm. Tuvalette hemen telefonumu açtım.

"Lan yavşak Eylül , Merveyi de al hemen tuvalete gel"

Yüzüne kapatmıştım. Bi kaç dakika sonra yanıma geldiler.

"Nolduuuu"

"Oha olom görmediniz mi Arda kolunu omzuma attı."

"Ayy gördük gördük"

***

Kankamla barıştık.  Kıyamam ki ben ona. Neyse okuldan birazdan çıkıcaz. Mayıs ayında olduğumuz için hemen servislerimize binmiyoruz. Merveyle Eylülü bulup bi yere oturuyorum. Eylülün bi sıkıntısı var gibi. Noldu kii ?

"Kanka senin bi şeyin mi var ?"

"Ya şey Almina galiba senin şu Arda olayını Kerem öğrenmiş"

"He o muydu yaa ? NE DEDİN SEEEN !?"

Oha oha oha oha napcam lan ben. Uf kesin dilinden düşmez bunun ya uffff.

"Ağlama kızım bi şey olmaz ya. Kerem iyi çocuktur bi şey yapmaz. O Arda gibi değil"

Ağladığımı fark edince hemen servise koştum.  Kimsenin beni ağlarken görmesini istemezdim.

Kapşonumu geçirip arkama yaslandım ve sessizce ağlamaya devam ettim.

***

Evdeyim hala ağlıyorum. Aynaya bakınca gözlerimin şiştiğni anladım.

Sonunda cesaretimi toplayıp Keremi aramaya karar verdim.

Hala ağlıyorum.

"Alo -hıck- Kerem -hıck-"

"Ağlıyo musun sen. Noldu ya"

"Kerem sen -hıck- benim hakkımda -hıck- bi şey biliyomuşsun"

"Hı şu Arda konusu mu ? Bunun için mi ağlıyosun ? Benden sır çıkmaz rahat ol."

"Ufff peki"

"Bi daha da böyle saçma şeylerden dolayı ağlama tamam mı YAKIŞIKLI"

"Kereeem"

"Zeyneeep"

Zeynep mi ne alaka lan yoksa GB deki mii oha dur bi dur.

"Ne dedin seen"

"Şey yani hani GBde oluyodu ya ondan şey yaptım şaka yani"

"İyi bakalım öyle olsun"

"Almiiii"

"Kereeeem"

"Ne var mal"

"Kerem valla öküzsün ya uf kapat hadi"

"Tamam kendini üzme babaay"

Mal bu çocuk ya bana Zeynep diyo. Kerem & Zeynep fantazisi yaptırcak.

*Almina*

Ne var iç ses ?

*Diyorum ki Kerem sen hani*

Saçmalama

*Saç malanmaz taranır zaaaa"

Mal mısın gülo ? Bi sus ya.

Evet kendi kendimle kavga ediyorum çünkü o çok salak -iç sesden bahsediyorum-

*Bana salak deme*

Keremle benim aramada bişey olması imkansız tamam mı ? Ben Ardayı seviyorum.

*Sevmiyosun*

Neyse ne siktir git içses

'Lan sokuk benim adriana lima ppsterimi sen mi aldın'

Uf size bir abim olduğundan bahsetmişmiydim. Kendisinin Adriana lima posteri koleksiyonu var.

'Ne alcam aq cıbıl cıbıl ıg'

'Ne dedin seeeen !'

Aha geliyo şimdi sıctım.

'Almadım diyor- agagagag dövmesene lan agagagag aneeğğy abim sapık oldu agagagag vay ben gafamı nerelere vureeeeğm.'

Evet bildiğimiz böğürüyom şuan. Ama Almina kim ki ? Aney de takmıyo beniğğ. Bu sırada abim bıraktı çok şükür. Öküz ya ama yaqışıklı. aramızda 1 yaş olduğu için bizim kızlar arada yavşar.

'Çok seksi olmuşum dimi'

Oof gene odama daldı bu ya.

'He aynen dibim düştü çok seksisin. Nereye gidiyon'

'Bara'

'İbneeee'

Piç smile yapıp gitti ya. Kesin eve kız atcak. Annemin , halasının kaynının amca oğlunun annesinin yanına gitmesini fırsat bildi tabi. Neyse ben de Eylülü çağıriyim.

'La sokuk bize gelsene'

'Neden aq'

'Eve atcam seni töbest. Canım sıkıyo ya'

'Oq'

Nası sizce heyatım iz e sıfır ekşın ihihihi asd

Duman dinler miyiz ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin