29.BÖLÜM : SENİ SEVİYORUM DESEM?

2.4K 103 17
                                    

"Kızlar herkes ne yapacağını biliyor değil mi?"

Zeynep'in abisinin sevgilisi yani Deniz abla, bize bu dans şeysinde hocalık yapacaktı.

Gerçekten de nereden çıkmıştı bu dans? Hadi onu geçtim, neden değişik bir danstı? Yapacağımız dans K-pop'tı. Zeynep sağ olsun, Got7 adlı grubun Hey yah şarkısının dansını ayarlamıştı. Bu grubu biliyordum. Telefonumda bir sürü şarkısı vardı ama dans... Gerçekten de bana göre değildi.

"Evet Deniz abla," Bensu hepimizin adına konuşmuştu.

Grup 7 kişi olduğu için bizde 7 kişi yapacaktık. Zeynep, Su, Afra ve ben dışında Helin, Sima ve Bensu de vardı. Bu üçü Afra'nın sınıfındaydı ve aynı zamanda Zeynep'in arkadaşlarıydı. Şahsen hiç biriyle konuşmuyordum. Yani kısa ve soğuk cevaplar dışında. Elimde değildi, hemen birisine alışamıyordum. Tabi bu üç kişinin arasında olan Sima da öyleydi. Zeynep ile aramızda kötü olduğu zaman birkaç kere görmüştüm onları.

"Tamam görüşürüz o zaman kızlar, biz gidiyoruz. Yine yarın okul çıkışı, spor salonunda toplanın." Deniz abla son sözünü söyledi ve Zeynep ile birlikte ayrıldılar.

Diğer kızlarda dağılırken Afra, Su ve ben bir kenarda oturmuş Edizler'in gelmesini bekliyorduk.

"Hadi biz de kalkalım. Efeler gelir şimdi." Su'yun konuşması üzerine kalkıp salonda çıktık.

"Kızlar ben lavaboya gideceğim, siz beni dışarıda bekleyin." diyen Afra'yla Su kafasını salladı. Biz dışarı çıkarken Su'yun sesini duydum.

"Ela, neredeyse 5 gün kaldı Afra ve Emir'in doğum günlerine bir şeyler yapacak mıyız?"

"Tabiki de. O gün, ikisi de doğum gününü unutmaz, biz normal bir şekilde kutlarız ama gece için süpriz bir doğum günü partisi ayarlarız. Olur mu?"

"Süper olur o zaman şimdiden başlayalım zaten bizim çocuklarla bir şeyler yapacaktık. Emir ile Afra'yı postalarız. Biz de organizasyon yaparız."

Yüzümde sinsi bir gülümse oluştu. "Hı hı, öyle yapalım."

Biz dışarıda Efeler'i beklerken, Afra da gelmişti. Çok geçmeden okul bahçesine üç araba girince, sırtımı yasladığım duvardan ayırdım. Aynı zamanda da kaşlarım çatıldı. Şimdi düşününce bunların üçü neden öğleden sonra okuldan ayrılmıştı?

Neyse bunu Ediz'den öğrenirdim.

Üç erkek karşımızda yerlerini alırken sözsüz bir konuşma geçti sanki aramızda ama çok sürmeden Emir'in sesi duyuldu.

"Nereye gidiyoruz?" Su'ya bir bakış atıp Emir'e döndüm.

"Üç araba var. O yüzden sen Afra ile birlikte kendi arabana, Su Efe'nin arabasına, ben de Ediz'in arabasına geçiyorum."

Bir an herkes itiraz edecek gibi oldu ama sonra hepsi başıyla onayladı.

Ediz'in yanında yerimi alırken okul bahçesinden ilk Emirler çıktı sonra biz ve en son Efeler. "Ne planlıyorsun?" Ediz'in sesiyle ona döndüm. Tabi yüzümdeki şeytani bir gülümsemeyle.

"Bizimkilerin doğum günü yaklaşıyor Efe ve Su organizasyon yapacak Emir ile Afra da bu zamanda gezecekler." dedim.

İlk önce kaşları çatıldı sonra sırıtarak "Biz?" dedi. Tıpkı ben de onun gibi sırıtıp konuştum.

"Seni bilmem ama ben eve gidip uyuyacağım."

"Ne?!" diye bağırdı kaşlarını çatarak. Kabul bir tepki bekliyordum ama böyle bir tepki değildi.

İKİZİM SAĞ OLSUN 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin