Selam sevgilim ... sen benim adımı bile unutmuşken ben sana sevgilim diyorum ne güzel dimi ama ? seni değilde yaşadıklarımızı çok özlüyorum lan yanındayken bi şekilde mutluydum yinede şimdi mutlu değilim güçlü mutlu görünmeye çalıştım ama yemin ederim mutlu değilim lan hayatımdan çıkarken ihanetini ve pisliğini bana bıraktın da başkasına temiz gittin ya .. susuyorum sana sövmek istiyorum ama susuyorum bana ihanetini düşündükçe küfür etmek istiyorum ama hangi küfür layık sana ? böyle nefret ediyorum senden işte tiksiniyorum . ama gel ! gel ve bende bıraktığın ihanetini yalanlarını al öyle git alki bende kaldığım yerden devam ediyim . eskiden sırf seninle aynı şarkıyı dinleme şansımız olsun diye sevmediğim şarkıları dinler içinde bizi arardım ya şimdi aynı şarkıyı dinleme ihtimalimiz bile yok sen yoksun sen yoksun diye ben yokum ben yoksam biz yokuz bizi bitirdin bile diyemiyorum sahiden biz hiç ' BİZ ' olabildikmi ? yoksa sen ve benden mi ibaretti herşey ? Neden başka biri varken bana geldin ? Bana neyinle geldin ki sen bana neyine güvenerek seni seviyorum dedin lan sen ? sana çok basitti demi o iki kelimeyi söylemek oysa bende nasıl etkiler yarattı biliyomusun ? ben telefonun ekranında yazan o iki kelimeye bakarken annemin bana bakışlarına yakalandığımda ' yok dilara anne ' diye söylediğim yalanların günahını sana yazsın Rabbim. senin için sonuçta bunun günahı çok azdır benim gibi birini hayata küstürdün ya beni böyle üzdün ya cehennemden vip biletin var hayırlı olsun sevgili ... şarkılar olmasa hiç aklıma gelmezsin aslında ama işte geçenlerde radyoda özgür - mühür çaldı . şarkının başında aklıma elimi tutuşun sarılışın yaptığımız çılgınlıklar beni öpüşün geldi aklıma bağıra bağıra gezişimiz yollarda yağmur altında öpüşmemiz sırılsıklam oluşumuz... Sonra şarkının sonlarına yaklaştım yavaşça çoğalan kavgalarımız aklıma geldi ağlayışlarım susuşum haklı olduğum halde özür dileyişlerim sonra sen gittin ve şarkı bitti .
ben sevdim
Sen gittin
Ben gittim
Şarkı bitti
Yağmur bitti
Biz bittik
HİKAYEMİZ BİTTİ .. BİTTİ ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlızlığın kahvesi
RomanceKahveyi yanlızken içer insan çoğu zamanda sevdiğimiz gelir aklımıza içerken yanlız değilken çay falan içeriz mesela .. Yanımda olanlara bakıyorum sağımda uğradığım ihanetler solumda yediğim kazıklar var BİR FİNCAN KAHVE DAHA ?