Kimseyi sevmeyin

61 5 0
                                    

Bazen başkaları için kendinizi feda etmeniz gerekir hayatınızda herzaman böyle birisi bulunmalı benim mesela kardeşlerim ... Onlar için herşeyi vermeye feda etmeye hazır bir ablayım .. biriniz annesi için herşeyini feda etmeye hazır diğeriniz babası için ... Ama bu kişiyi asla sevgiliniz seçmeyin ... Bakın açık konusalım

Hanginiz gerçek hayatta masallardaki gibi dizilerdeki gibi aşklar gördü ? Hanginizin öyle mükemmel aşkı oldu ? Gerçek hayatta öyle aşklar yoktur hatta şu zamanda aşk varmı ondan bile şüpheliyim hepimiz kendimizi aşık zannederiz ama değiliz en fazla yaşanılacak sevgidir en fazla sevebilirsiniz birini .. Ama siz yinede sevmeyin ...

Annenizi sevin ablanızı kardeşlerinizi babanızı sevin bunlar dururken size acı çektircek birini sevmek niye ? Yapmayın sevmeyin ...

Otu boku sevin ama gidip kalbinizi parçalıyıcak birini sevmeyin ... Hanginiz gerçek sevgiyle aşkla çıktınız ki biriyle ? Kimden tam anlamıyla verdiğiniz değerin sevginin ilginin karşılığını tam anlamıyla alabildiniz ? Ben onu karşılıksız severim demeyin dediyseniz bir hareketinde umutlanıp bir hareketiyle depresyona girmeyin yada yok yok abi siz hiç sevmeyin ya ...

Sevdiniz hadi bağlandınız ağladınız sevgili bile oldunuz diyelim hadi sonra ? Evleniriz demeyin atın o saçma sapan pembe hayalleri aklınızdan 1 yıl bile çıkmadan siz veya o biriniz sıkılıp ayrılırsınız

Çok kızdınız bana ne kalpsiz yazar bu ama ya dediniz belki de ... Bende sevdim deli gibiydim gözüm ondan başkasını görmüyordu gecem gündüzüm saatlerim dakikalarım oydu saniyelerim aldığım nefesimdi o benim ..sevgili olduk pembe hayallerden kurduk sonra mı ? Aslında sevgilisi varken benimle çıktığını öğrendim söylediği yalanlarını sayısız ihanetlerini öğrendim bunları kimden mi öğrendim hah ONUN ESKİ SEVGİLİSİNDEN ... Hani şu ikimizi idare ettiğinden ondan öğrendim ayrıldığımızı da ...

Ben onun gözünün içine bakmaya utanırken onun kızlarla parklarda .. Kızlarla parklarda yiyiştiğini öğrendim . Elime ne geçti? Hiç ...

Aklınızı başınıza toplayın kimseyi sevmeyin sevmek aptallıktır

Aptal olmayın annenizi sevin babanızı sevin otu boku sevin Başka erkeği sevmeyin ...

Yanlızlığın kahvesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin