adım deniz. suan 18 yaşındayım ama 13 yas imi hatırlıyorum da eski halimin tam zittiyim. eskiden sigara içmeyi bile dusunmezken şimdi sigara en büyük dostum. ve alkol de o zamanlarda özel günlerde icerdik. ailemle... o zaman hep mutluydum sayılır kötü şeyler beni yorardi ama hayatımın es anlamı kötü oldu. hersey evden kaçtığim gün oldu zaten partiye gitmiştim. ve ailem bunu öğrenip beni almaya geliyordular. ama gelemediler yolda aptal bi kamyon abi me anneme babama carpmis ve gitmişti. hepsi olmuştu. ben de param parcaydim çünkü hepsi benim suçum du nie o partiye gitmiştim ki. hayatımda yaptığım en büyük hata idi. ve hayatımı değiştirdi. eskiden her şeyi herkesi umursardim ama artık taş ran farkı yoktu. daha reşit olmadığım ya amcamlarda kalicaktim ya da dayim larda ben dayım i seçtim çünkü ankarada kalamazdim bana ailemi hatırlatıyor izmire dayım yanına gittim tabi artık yeni bir hayata baslamami bekliyorlardi ama çok yanlış bir beklentiydi. ben bunu yapamazdim hiç bişi olmamış gibi devam edemezdim bu yanlıştı onlara karşı ben de temiz ne varsa bir kenara attım gittiler ailem gibi. eskiye baktığımda tam bi sürtuk musum la ben erkeklere bayilan oralarina bakan vermek istiyen bir kızdım ama vermemistim hala da vermedim hayatımda ki tek erkek artık dayım başkasına da gerek yok zaten. artık yaz tatili bitti liseye tekrar dönüyorum. şimdi sorucaksiniz 18 yasindasin nasıl lise lisin diye cevapliyim sınıfta kaldım 2 yıl. derslerime calismiyorum part time is yapıyorum bu sene son senem zaten gittiğim okul benim tam tersim en güzel yani ise kıyafet zorunlulugu yok zaten okulda tek sevdiğim şey bu sigara bile icirmiyo nie seviyim ki okulun ilk günü için hazirlanmicaktim tabi aptallara göre o iş siyah tişört açık gri pantolon giyip çıktım saat zaten 12 idi. motora atlayıp okula surdum neden morota biniyorsun dersiniz ölmek için kısa yoldan tık bitti ama dayimin şartı üzerine kask takiyordum çünkü intihara eğilimim vardı. dinlediğim kişi bi dayım bi de kuzenim di başka kimseyi umursamazdim. bunları düşünürken okula varmistim. herkesin gözü ustumdeydi okulda adım bela olarak bilinirdi. kafamı çevirdim ve ne göreyim biri motoruma dokunuyor bitti sen oğlum diyip o tarafa doğru yürümeye başladım sakindim sinirlenmezdim çocuğun yüzüne yumru geçirdim ve seyinin olduğu yere güçlü bir tekme atıp onu bahçenin ortasina kadar taşıdım ve 'motoruma dokunanin sonu bundan daha kötü okur kim olursa olsun" diye bağırdım ve mudur beni bekliyordu ve okuldan uzaklaştırma aldığımı söyledi bir daha yaparsam atarmis ne güzel bana uyar yani sıkıntı yok ki. ve motora atlayıp eve gittim sanırım okulun ilk gününden ceza yedigim için dayım kızardı ama pek dilemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kiz
Teen Fictionadım deniz. suan 18 yaşındayım ama 13 yas imi hatırlıyorum da eski halimin tam zittiyim. eskiden sigara içmeyi bile dusunmezken şimdi sigara en büyük dostum. ve alkol de o zamanlarda özel günlerde icerdik. ailemle... o zaman hep mutluydum sayılır kö...