,,Happy Birthday to you! Happy Birthday to you! Happy Birthday milý JaeBum! Happy Birthday to youuuuuuu!"
,,Ďakujem, chalani," zasmial sa JaeBum - dnešní oslávenec.
Áno, práve dnes oslavoval JaeBum krásnych 22 rokov. Mal z toho trošku depku lebo si prišiel starý, ale náladu mu zlepšpvali jeho priatelia, ktorí mali mená : Jackson, Kunpimook Bhuwakul alebo inak povedané BamBam, JinYoung, Yugyeom a Mark. Všetci sa poznali už od nižšej strednej, keď sa Jackson pobil s Markom. Dôvod si už ani jeden z nich nepamätá, ale to nebolo podstatné. Teraz väčšina z nich pracuje alebo ešte stále študuje ako napríklad JinYoung či JaeBum.
JaeBum alebo ako ho priatelia prezývajú JB, zpočiatku nesúhlasil s oslavou svojích narodenín a to z prostého dôvodu - nenávidel oslavy. Rovnako ako nenávidel ľudí, slnko, preplnenú mestkú hromadnú dopravu, Jacksonove chrápanie a mnoho ďaľších vecí. Prakticky menávidel všetkých a všetko. Priatelia sa čudovali, ako vôbec môže žiť, ale zároveň si zvykli na JaeBumovú zatrpknutosť. Veď, po tom čo prežil by bol zatrpknutí každý...
Ale JaeBuma mali stále radi.
,,A teraz darčeky!" vypískol nadšene Yugyeom a podal JB -mu malú škatuľku. JaeBum si povzdychol a otvoril narodeninový darček, v ktorom sa skrývala zarámovaná skupinová fotka. JaeBum sa pousmial. Takéto drobnosti mal rád a jeho priatelia to vedeli. Ďalej dostal kľúčenku, plyšákov, nejaký ten alkohol a od Jacksona dostal tenisky, ktoré aktívne zbieral, a práve tieto mu chýbali do svojej zbierky.
,,A ešte niečo," povedal Jackson a podal mu malú obálku.
JaeBum pokrčil obočie a nakukol do obálky, z ktorej vytiahol poukaz na tú najnezvyčanejšiu položku, akú kedy v živote videl.
Poukážku na kúpu hybrida.
,,Toto dosť nehumánne, vieš o tom?" zamrmlal JaeBum.
,,Nie je. Tí hybridi v tom centre nebudú večne a myslím si, že tebe by sa nejaká spoločnosť hodila, keďže chodíš len do školy a nazad," odvetil spokojne Jackson.
,,Aish, ale aj tak ďakujem," pousmial sa JaeBum a odložil obálku bokom.
Jeho priatelia opustili jeho byt až nad ráno, keď usúdili, že hladila alkoholu v krvi je dostatočne vysoká na to, aby šli spať.
JaeBum zaspal na gauči a zobudil sa až okolo druhej poobede v ten deň. Cítil sa ako keby ho prešiel parný valec, ale ani to ho nezastavilo aby upratal celý byt a zo seba spravil človeka.
Neskôr, keď už mal všetko za sebou si sadol na gauč spolu s učebnicami a so skriptami a ponoril sa do učenia, ale nie na dlho. Z učenia ho vyrušilo šušťanie, ktoré vychádzalo spod jeho zadku.
Naklonil sa a vytiahol spod seba obálku, ktorej bol ten prekliaty kupón.
aish, taká blbosť!
No, nedalo mu to. Nahol sa pre svoj notebook a začal si vyhľadávať všetko o hybridoch. O ich pôvode, spôsobe života, dlhoročnom utláčaní, adopcií či výchove. Čím viac článkov čítal, tým viac mu tá adopcia prišla ako dobrý nápad.
spoločnosť by mi možno nezaškodila. Zajtra po prednáške sa tam zastavím a uvidím.
______
zasa skúšam niečo nové, hádam sa vám to bude páčiť a zaujalo vás to.♡:)
YOU ARE READING
Lullaby (GOT7 / 2Jae)
Fanfiction"Zaspievaš mi uspávanku?" ,,Prečo?" ,,Lebo som sa zamiloval do tvojho hlasu." ⚠tento príbeh obsahuje vzťah medzi chlapcom a hybridom - členmi skupiny GOT7 - všetko v tomto príbehu je vymyslené, môže sa tu objaviť sexuálny obsah alebo vulgarizmy. ak...