21 - normal saturday

455 60 0
                                    

,,Takže, ak som tomu pochopil, ty si odmietol jeho žiadosť, ale teraz ho chceš požiadať o to isté? No, vy ste sa našli. JaeBum je rovnako blbý ako ty," zamrmlal BamBam a odpil si z vína.

,,Nie som blbý! A ani Bumie~" zamrnčal YoungJae a odul líčka.

Práve sedeli u Marka v kuchyni, kde Mark, BamBam a on spoločneklebetili, zatiaľ čo v obývačke Jackson, JaeBum Yugyeom a JinYoung mastili FIFA18.

,,Nie je bkbý, len opatrný. A v tom je rodiel," zastal si svojho kamaráta Mark.

,,Ďakujem," vypískol YoungJae.

,,Aish... mám v krvi príliš vysokú hladinu alkoholu na to, aby som sa to snažil pochopiť," zamrmlal BamBam.

,,Mal si len dva poháre vína," pretočil očami Mark.

,,To jemu bohate stačí na to, aby brblal od cesty," vošiel do miestnosti Yugyeom a pobozkal svoju lásku do vláskov.

,,Už ste dohrali?" spýtal sa unavene YoungJae. Boli tu viac ako pol dňa a on už naozaj chcel ísť domov. Nie, že by so svojími priateľmi nebol rád, no chcel si ľahnúť do svojej postieľky a nechať sa škrabkať svojou láskou.

,,Nie, ešte hrajú JinYoung a Jackson," usmial sa Yugyeom a ďalej sa venoval BamBam-ovi.

,,Niekedy mám pocit, že tú konzolu miluje viac ako mňa," povzdychol si Mark.

,,To nie je pravda!" zakričal Jackson z obývačky.

,,Sám tomu neveríš!" zakričal Mark späť.

YoungJae sa zodvihol a došiel do obývačky, kde si sa usadil na JaeBum-ove nôžky.

,,Aj ty ľúbiš viac konzolu ako mňa?" spýtal sa posmutne.

,,Nie, teba milujem najviac na svete," pobozkal ho na noštek JaeBum.

,,Never mu, YoungJae. Chlapi sú idioti," hlesol Mark a sadol si na Jacksona, ktorý svoj zrak neodtrhol od obrazovky.

,,Hovoríš to, ako keby si bol dievča," zasmial sa JaeBum.

YoungJae položil hlavičku na JaeBum- ove rameno a počúval rozhovor medzi ním a Markom. Nejak sa nepozastavoval nad urážkami či nadávkami. Bola to len normalná sobota s priateľmi.

Lullaby (GOT7 / 2Jae) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ