Boli na chate. Oni dvaja a ich praštená partia. Domom sa niesla vôňa grilovaného mäsa a zemiakov. Smiali sa a popíjali to najlepšie víno, aké sa dalo zohnať. YoungJae sa rozprával s BamBam-om a usmieval sa.
,,Money, pussy, alcohol," pospevoval si Jackson a Mark sa zasmial.
,,Nemalo by to byť v tvojom prípade: 'money, dick, alcohol'?" spýtal sa ho.
,,Ale, pšt!" zahriakol ho s úsmevom Jackson a pobozkal ho do vlasov.
O pár metrov ďalej sedel JaeBum a v ruke prehadzoval malú krabičku. Zrak nespúšťal z YoungJae, ktorý veselo vrtel chvostíkom.
,,Tak, predsa?" prisadol si JinYoung a vytrhol JaeBum- a zo zamyslenia.
,,Bojím sa, že ma znovu odmietne," povzdychol si JaeBum.
,,V tedy ste boli spolu krátko a bola iná situácia. Teraz jemto iné - lepšie. Buď chlap a opýtaj sa ho to," povzbudil ho JinYoung a JaeBum sa zasmial.
,,Vďaka. A ty čo? Kedy si niekoho nájdeš?" spýtal sa JaeBum.
,,Daj pokoj! Stačí, že mám na krku Yugyeom- a a BamBam- a," zasmial sa JinYoung a spoločne si šli sadnúť za stôl, na ktorom bolo plno jedla.
,,Daddy~," zavrnel YoungJae a spokojne si sadol na JaeBum- ové kolená. Vďaka Bohu, že JaeBum stihol krabičku schovať.
Spokojne objal svoju lásku okolo bokov a pobozkal ju na rameno.
Večerali a popri tom viedli rozhovor o tom, kde strávia vianočné sviatky alebo letné dovolenky. Bolo im dobre a JaeBum pochopil, že toto je jeho pravá rodina.
Neskôr, keď už Mesiac tancoval na oblohe s hviezdami a všetci boli ponorení vo svojích myšlienok sa JaeBum postavil na nohy.
,,Čo sa deje, láska?" spýtal sa ospalo YoungJae. No, odpovedal si aj sám, keď si JaeBum pokľakol na koleno.
,,No, doriti!" zamrmlal BamBam a vyslúžil si pohlavok od JinYoung- a.
,,YoungJae ja-" začal JaeBum.
,,ÁNO!!!" vykríkol YoungJae a hodil sa JaeBum- ovi okolo krku. Ten neudržal balanc a spoločne skončili na zemi. Ostatní sa začali smiať, ale to im bolo jedno.
JaeBum pevne stískal YoungJae- ho, ktorý mu tíško vzlykal do uška. Plakal. Plakal od šťastia.
Konečne je všetko tak, ako má.
,,Milujem ťa," zašepkal JaeBum.
,,Aj ja teba."
// čítali by ste #changlix ?
(Changbin x Felix zo skupiny Stray Kids.)
ESTÁS LEYENDO
Lullaby (GOT7 / 2Jae)
Fanfic"Zaspievaš mi uspávanku?" ,,Prečo?" ,,Lebo som sa zamiloval do tvojho hlasu." ⚠tento príbeh obsahuje vzťah medzi chlapcom a hybridom - členmi skupiny GOT7 - všetko v tomto príbehu je vymyslené, môže sa tu objaviť sexuálny obsah alebo vulgarizmy. ak...