17 - everything was alright.♡

474 58 28
                                    

Ráno, keď YoubgJae otcoril svoje očičká, uvidel svoju lásku ako sedí pri ňom, ale má zavreté oči.

Bude celý dolámaný!

YoungJae si opatrne sadol a stiahol si svojho priateľa na kolená. Ten sa len zhboka nadýchol a viac sa pritúlil k YoungJae-mu. YoungJae sa len usmial a pohladil ho po tvári. Bolo vidieť, že šiel spať neskoro v noci.

,,Tak sa mi to páči," zamrmlal z ničoho nič JaeBum a YoungJae sa trhol od ľaku.

,,Prepáč," zasmial sa a pootovoril oči.

YoungJae sa usmial a postrapatil JaeBum-ovi vlásky. Ten sa posadil a nahol sa pre malý bozk, ktorý nakoniec aj dostal.

,,Dobré ránko," zašepkal JaeBum.

,,Aj tebe," usmial sa YoungJae a vyškriabal sa mu na kolená. Nohami aj rukami ho objal okolo obvodu jeho tela. Potreboval to. Potreboval cítiť, že je JaeBum pri ňom. JaeBum mu objatie opätoval a začal mu pokladať jemné bozky na krk. YoungJae dal hlavu bokom, aby mal JaeBum lepší prístup, čoho JaeBum aj patrične využil. Na krku mu spravil pár znamienok lásky a vrátil sa späť k jeho perám, ktoré nivočil za pomoci vášnivého bozku.

,,No, aby ste sa tu nezjedli," ozvalo sa spoza nich, no to ich nedonutilo sa prestať bozkávať.

,,Oppa! Oni si to tu rozdajú!" zapišťal BamBam, hoci všetci v miestnosti vedeli, že oslovovať Yugyeoma 'oppa' je viac, ako len nezmyselné. No, v tej chvíli nedávalo zmysel nič.

,,No, ale už by stačilo, nie?" zasmial sa Yugyeom a JaeBum sa odtiahol. YoungJae len nepokojne zamrnčal a pohľadom prebodol najmladšieho z nich.

No, hnev ho prešiel v momente, keď do seba napchával jahodové palacinky a horlivo diskutoval s Bam-om o novom albume skupiny iKON.

Bolo to v poriadku.

Všetko bolo v poriadku.

//čo by ste čítali najradšej?
   (jop, nápadov mám plný zošit len sa nejak neviem rozhodnúť😅)

▪ Yugyeom x Girl
▪ Jackson x Girl
▪ Felix (Stray Kids) x Girl

...ale beriem aj iné nápady.

Lullaby (GOT7 / 2Jae) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon