Да знаете, че гледните точки ще се менят!
~~~~~~~~~Г.Т. на Луи .
Здравейте ,мили хорица. За тези, който не ме познават сега ще се представя, като "възпитано младеж" с "обноски".
Аз съм Луи Томлинсън Велики .
Със сини ,като сапфир очи. Поне така ми казват те, под "те" разбирайте малката ми сестра Шарлот на кратко Лоти. Косата ми е тъмно кестенява, и както очаквате ,не че се хваля за това ,че съм чаровен красавец. Ако не сте си представили как изглеждам ето снимка.Знам красавец съм . Дар от Бога съм, няма нужда за такива комплименти , аз вече си ги знам и без да ми го казват.
А за снимаката, радвайте й се докато можете.
*****
Една вечер излязох с моята компания. В компанията сме , аз естествено ,Зейн с неговата приятелка Джиджи, Лиам с неговата приятелка Даниел и още едно момиче ,което не познавам ,понеже тази вечер се присъедини към нашата Велика компания .Велика е ,защото аз съм в нея . Тъй както разбрах това момиче е братовчедка на Джиджи и доколкото разбрах , а това е малко ,тя се казва Райли. Така сега пак към мен .Да, знам какво ще кажете, защо прекрасно същество като мен си няма приятелка под ръка? Ей сега ще ви кажа защо!Защото и аз не знам . Просто аз си нямам мацка, но сега ще ви кажа едно нещо! Тази Райли е много красиво момиче изглежда мила, умна с добра душа. Не се знае може с нея да ми излезе късмета . Вече бяхме пред бар-клуба паркирали и излезли от колата на Лиам.- Сега на бързо да се разберем! Някой от нас трябва да остане трезвен, за да може да шофира ,кой ще е той? Пууу не съм аз.- каза чернокося ми приятел Зейн.
-Пас, дойдох за да се забавлявам, а то няма как да стане без малко да по пийна.- каза Лиам и момичетата кимнаха в съгласие и това означаваше, че аз трябва да останат трезвен, за да ги прибера цели по домовете им.
-Оф, добре няма да пия сега, зареди вас. Е нищо тъкмо ще помня какви сте ги правели и казва ли, за да се смеем после.-казах аз.
*****
Вече от 2 часа и нещо сме в бар-клуба. Зейн изпи 1-2 шота, (да знам 12 не се пише така). 2 чаши водка и беше пиян, но не мъртво пиян. Лиам на 3 шота и 2 чаша водка изпи заедно с Зейн. Джиджи и Даниел си говориха нещо и аз като най-милото момче не оставих Райли да скучае и започнах така един вид да я "свалям" , и май ми се получаваше.
Говорихме си, смеехме се ,а бе забавляхмесе и от време на време и с нашата компания.
Към 2 часа сутринта оставих Лиам и Даниел и сега карах към домът на Джиджи , за да оставя нея , Зейн и Райли. Райли седеше отпред до мен и продължаваме да си говорим за накрая и поисках номера й, за да излезем някой път. Тя се съгласи ми го записа на едно листче и си написа името. Казахме си всички по едно -Чао. И до там.
Върнах се пред домът на Лиам и оставих колата му.Тръгнах към вкъщи пеша понеже не живея много далеч от Лиам. Докато вървях гледах листчето в ръката си и си казвах колко съм добър само. След 15 мин. се прибрах жив и здрав с голяма усмивка на лицето. Щях да пиша на Райли ,за да излезем утре!
CZYTASZ
|~Larry Chat~| •Спряна•
FanfictionЛуи Томлинсън отива на бар-клуб с неговата компания . Обаче едно момиче от компанията води братовчедката си. Луи започнал да я сваля и към края на вечерта иска телефонният й номер . На следващия ден Луи и пише , за да излязат. ***** ???: Хей, Райл...