Okulun ilk günü olduğundan her zamankinden daha erken uyanırsın. Her ne kadar gitmek istemesen de arkadaşlarını görmek için gideceksin. Sevdiğin biri vardır ve senden bir üst sınıftadır.
Daha çok onu görmek için gitmek istiyorsundur. Ama gelip gelmeyeceğini bilmediğinden biraz tereddüt içerisindesin.
İlk gün olduğundan gelmeyeceğini düşünürsün ama bir ihtimal görürüm diye gitmek istersin. Hızlıca serbest giyindikten sonra odandan çıkıp genişçe kahvaltını yapıp, daha sonra evden çıkarsın.
Kulaklığını takıp yolda ilerlemeye başlarsın. Her zaman yaptığın şeydi. Öylece müzik seçmeye çalışırken aniden gelen korna ve lastik sesiyle durmak zorunda kalırsın.
Başını arabadan tarafı çevirdiğinde gördüğün beden yüzünden heyecanlanmaya başlarsın. Sevdiğin kişiydi sonuçta.
"Dikkatli ol lütfen"
Sen eğilip özür dilerken o önemli olmadığına dair bir şeyler söyleyip gülümser. Ardından arabasıyla gazlayıp gider. 'Tatlı' diye düşündün bir anlığına.
Araba gözden kaybolana kadar peşinden bakarsın. Ardından yoluna devam edersin. Sabah ilk onu gördüğün için mutlusundur.
Fazla mesafe olmayan okul yoluna girip hızlıca ilerlersin. Tuhaf bir heyecan içerisindesin. Okula geldiğinde birçok kişiyi bahçede görürsün. Gözlerin öylece etrafta gezerken onunla karşılaşırsın. Yüzünde olur olmaz tebessüm oluştuğunda utanarak başını eğersin.
"(Adın)"
Adını duyduğunda başını üzerine doğru koşan arkadaşlarına çevirirsin. Onlara karşı gülümseyip kollarını açıp sıkıca sarılırsın. Kız arkadaşınla sarılırken sevdiğin kişinin size doğru baktığını fark edersin.
Gözlerini kısa süreliğine üzerinizde gezdirdikten sonra bakışlarını çekince sen de ona bakmayı kesersin. Tepkisiz olması seni biraz üzer ama fazla sorun etmezsin.
Daha sonra birkaç erkek arkadaşın gelir onlarla bolca sohbet edip eğlenirsin. Konuştukça onları gerçekten özlediğini fark edersin.
Arada bakışlarını sevdiğin vedene çevirip hareketlerini, gülüşünü, konuşmasını izlersin. Hepsi sana çok güzel geliyordu. Daha sonra tanımadığın biri gelir ve sana bir şeyler söylemesi gerektiğini söyler. Arkadaşlarının yanından kalkıp tanımadığın kişiyle biraz uzaklaşırsın.
Ardından durup sana doğru bir kağıt uzatır. Sen ne olduğunu soramadan yanından hemen ayrılır. Bükülü olan kağıdı açıp içinde yazanlara bakarsın;
"Tanışalım?
Jeon Jungkook"Küçük notun sonundaki isimi görünce bir müddet kağıtla bakışıp tepkisiz kaldın. Sevdiğin çocuktan gelen bir nottu. Hemen isminin altındaki numarayı da görünce daha fazla şaşırırsın. Telefon numarasını sana vermişti.
Bakışlarını ağır bir şekilde ona çevirdiğinde gülümseyerek sana baktığını görürsün. Ardından göz kırpınca derin bir nefes alıp farkında olmadan sen de gülümsersin. Sonunda ilgisini çekebildiğin için mutlusundur....
İlk bölümü yine Jungkook'la başlayayım dedim. Ne zamandır yazmıyorum gerçekten paslanmışım.
Umarım beğenirsiniz.
İstek alıyorum. İstediğiniz konuyu da söyleyebilirsiniz.
Görüşmek üzere..🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile hayal et 2
FanficBTS ile aynı ülkede veya aynı yerde yaşayamıyor olabilirsiniz ama hayaller ölmediya. Hem ne demişler Allah nasip etmeyeceği şeyi hayal ettirmezmiş. O zaman hadi biz hayal edelim☺