2;

20.6K 1.2K 624
                                    


namida: Taehyung

namida: Sana ne dediğimi hatırlıyor musun aptal?

namida: Ölmeni istemiyorum demiştim.

namida: Ama sen ısrarla aldığın nefesi kendi ellerinle kesmeye çalışıyorsun.

namida: Geri zekalı falan mısın?

namida: Senin nefesinin kesilmesine sebep olan şey suyun altında dakikalarca kalman değil, ödevini yapmadığın halde matematik dersine girmen olmalı.

namida: Sınavda kopya çekerken yakalanman olmalı, yanlışlıkla kızlar tuvaletine dalman olmalı,

namida: Okuldan kaçarken kapıcı İbrahim abinin ağzına sıçması olmalı,

namida: ama nefesini kesilmesi intihara kalkışman olmamalı.


Taehyung: Ben intihar etmedim. Sadece ayağıma kramp girdi ve yüzeye çıkamadım. Bunu oradaki herkes gördü. Neden aşırı geniş hayal gücünü bunun için harcıyorsun. Oradan bakınca kendimi öldürecek kadar aptal mı görünüyorum?

namida: Seni iyi tanıyorum

namida: Yılların yüzücüsüsün ve kapalı bir havuzda ayağına dolaşacak yosunların olmadığına kılıfımı basabilirim.

namida: kurtulmak için çırpınmıyordun bile.

namida: o kadar insanın içinde kendini öldürmek isterken neyin kafasını yaşıyordun cidden?

namida: Belki onlar bunun bir kaza olduğunu düşünebilirler. Ama ben bunun kasıtlı olduğunu biliyorum.

Taehyung: Ah, evet. Çünkü sen beni hiç kimse görmezken gören tek kişisin. Ve bana aşık oldun ve anonim olarak yazmaya karar verdin ve falan filan.

Taehyung: Aklınca beni düştüğüm bu durumun içinden çıkartacaksın. Bende hayatım boyunca sana minnettar kalıp seninle birlikte olacağım.

Taehyung: Hayallerini yıkmak istemem küçük kız ama benim ölmek gibi bir niyetim henüz yok.

Taehyung: Eğer olursa ilk sana söyleyeceğim.

Taehyung: Merak etme.

namida: Sana yardım etmeyi istemem sana aşık olduğum için mi sanıyorsun?

Taehyung: Başka ihtimal var mı?

namida: yok değil mi?

Taehyung: Var mı?

namida: yok.

Görüldü✔️✔️

namida: öyle bile olsa bunu sana aşık olduğum için yapmıyorum Taehyung.

namida: gerçekten

Görüldü✔️✔️

namida: Hani suyun altında kaldığında tek bir kez bile kurtulmak için çırpınmadın ya

namida: işte ben sana ciğerlerine temiz havayı çekerken bile yaşamak için çırpınmayı öğreteceğim

Görüldü ✔️✔️

namida: Benim sana olan duygularımı siktir et.

namida: Onları umursaman umurumda değil.

namida: Ben sadece ölmeni istemiyorum Taehyung

Görüldü ✔️✔️

i don't want you to die, taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin