15;

10.7K 966 388
                                    


"Doksan dört, doksan beş, doksan altı.." Son birkaç derstir yaptığım tek şey cama vuran yağmur damlalarını şimdiki gibi öylece saymaktı. Öğretmen soru sorduğunda, soruyu düşündüğümde, cevabı bulamayıp kafamı önüme eğdiğimde ve öğretmen cevabı söylerken sanki biliyormuşumda şimdi hatırlamışım gibi rol kestiğimde, sayıyı unutuyordum. Bu yüzden sayamadığım kadar çok baştan saymıştım cama vuran damlaları. Hiç bıkmadan.

Okul çıkışı Sara Taehyung'la buluşacaktı. Aslında Sara, grupu ve Taehyung buluşacaktı. Ve bilin bakalım o grupta kim var? Evet doğru bildiniz Sara'nın sessiz kuzeni Saerin. Yani ben.

Biz genelde arkadaş olarak takılırdık. Sara, Hyeya, Jini, Choi, ben ve Taehyung. Arkadaşlığımız Sara'nın aşkını itiraf edene kadar sürmüştü. Daha sonra grup fazla görüşmemeye başladı. Genelde Taehyung ve Sara zamanlarını birlikte geçirir, Hyeya kıskançlık krizlerine girer, Choi ve Jini ise kendi hallerinde takılırlardı.

"Saerin,"

Duyduğum sesle kolumun üzerine yatırdığım kafamı kaldırdım ve sayıyı yine unuttum. "Efendim?"

Choi beyaz saçlarını eliyle tarar gibi yaparak yanıma doğru ilerliyor, bir taraftanda gülümsemeye çalışıyordu. Zorla gülümsediği o kadar belliydi ki. Choi yanıma vardığında kıvrımlı kalçasını sıraya yasladı ve ellerini önünde birleştirdi. "Plan iptalmiş."

Yine.

Anlamamış gibi kaşlarımı çatıp geriye yaslandım. Sürekli bunu duyduğum ve sürekli aynı tepkiyi verdiğim için bünyem bunu adet edinmişti. "Niye?"

Choi sıkıntıyla nefesini üfleyerek bakışlarını boş sınıfta gezdirdi. "Jini annesiyle alışverişe gidiyormuş ve." Tekrardan susarak bakışlarını kaçırdı. Ah, Choi ne demek istediğini biliyorum. Bunu duymaya alıştım. Choi Taehyung'tan hoşlandığımı bilen tek kişiydi.

"Söyle Choi, ne söyleyeceğini biliyorum, aptal değilim."

"Sara ve Tae birlikte vakit geçireceklermiş."

Biliyordum.

Choi'ye hiç bir şey söylemeden sıradan kalktım ve sakin adımlarla sınıftan çıkarak koridorda ilerlemeye başladım. Bir taraftanda telefonumu çıkarıp mesaj yazıyordum.


katei: kalbimi kırıyorsun.

Taehyung: ?

Taehyung: Ne yaptım?

katei: aşık olmadığın birine neden aşık gibi davranıyorsun?

Taehyung'a cevap yazacağım sırada duyduğum melodiyle duraksadım ve okulun gösteri salonuna geldiğimi fark ettim. Kapıda öylece dikilirken bakışlarımı etrafta gezdirmiştim ama içerisi karanlık olduğundan pekte bir şey göremiyordum. Burası geçen yıl kapatılmıştı, gösteriler için daha büyük bir salon kullanılıyordu artık okulda.

Ama sanki burada birisi vardı. Hatta sanki değil, kesinlikle vardı. Kulağıma ilişen gitar sesi şizofreni olduğum için değildi ne de olsa. Elimdeki telefon titreştiğinde merdivenleri inerek sahneye doğru ilerliyordum.

Taehyung: Sana kalbinin kırılacağını söylemiştim Anonim. Seni tanımıyorum.

Taehyung: Beni tanımıyorsun.

i don't want you to die, taehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin