-Senin o ikisiyle ne derdin var?
Eren sesini yükselterek sordu.Kerime aniden kafasını kaldırdı ve Eren'in gözlerine bakarak dedi:
-O kız yalancı oğlum.Beni oğlum Mehmetden,seni de kardeşinden ayırdı! Öleceğini bile-bile bizi yine Mehmetden ayırmak istedi...
-Ne diyorsun sen kadın?Hazan kimi kimden ayırmak istiyor?
Kerime sinirle kafasını sallayarak konuşmaya başladı:
-Anlamıyorsun... anlamıyorsun... Mezarın içinde bile senin oğlun Sinan diğil dedi... Sırf o çocuğu kurtarmak için senin oğlun Yağız dedi...
Duydukları karşısında Eren hiç bir tepki veremedi.Kerimeyse konuşmaya devam ediyordu:
-O kızdan bu yüzden nefret ediyorum.Eğer Yağızı öldürmeyi başarsaydım miras Sinan'a kalıcak.Ama olmadı... kurtuldular...
Eren yıkılmış halde salondan ayrıldı.Burak hızla Erene yaklaştı:
-Abi iyimisin?
Eren elini kaldırarak Burak'ı susturdu, ve merdivenleri çıkarken odasına girdi.Odada dönmeye başladı:
-O...o...Benim kardeşim Yağız...Ne yapdın sen be kadın... Ben şimdi Yagiza nasıl sen benim kardeşimsin,annen seni para karşılığı satan ve canlı-canlı sevdiğin kızla birlikte mezara gömen kadın diyeyim?...Olmaz... Asla olmaz...Bunu kardeşime yapmam...
Eren kendi-kendine konuşmaya devam ediyordu.Aniden seslendi:
-Burak!
Burak hemen içeri girdi:
-Buyur abi...
-Hemen adamlar hazırla.Sinan Egemen abisini çok özlemiş olmalı...
Burak'ın gözleri büyüdü:
-Ama Eren abi...
Eren Buraka bakmadan devam etti:
-Eren Yıldıza oyun oynamak ne demek görücek Sinan bey... Kimse benim kardeşime zarar veremez...
Burak'ın gözleri daha da büyüdü:
-Abi yoksa...
-Öyle Burak.Şübhelerim doğru çıktı.Sinan benim kardeşim diğil.Benim kardeşim Yağız...Bu sırrı bir tek sana söylüyorum.Kimse bunu bilmemeli.Kardeşimin yıkılmasına izin vermem...Arkadaşlar bu benim ilk hikâyem.Yazım hatalarım olursa bildirin lütfen.Ben azeriyim.
Hikâyemim konusunu fhvk dizisinden aldım.Hikayemde yasak diğil gerçek aşk var.Yorum yazsanız çok hevesli olurum.Özellikle kuzenlerim...
İnşallah annemle babam telefonumu almazlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bitmez çile
Mystery / ThrillerBu hayatın her zaman geçerli bir kuralı vardır: her kes yaptıklarının karşılığını alır... KARAKTERLER: Fazilet hanım-45 yaşında dul bir kadın.3 kızı var:Hazan, Deniz ve Ece.Kızlarından bir tek Eceyle ilgileniyor.Tek amacı Ece'nin güzellik yarışmalar...