Kihívás megint...

291 5 16
                                    

Ki lettem hívva. Köszönet Iszame-chan. Akkor csináljuk!

Tények:

1.Két nap alatt sikeresen megnéztem a Kuroko no Basuke első évadát és a Special-t hozzá. (Végigröhögte a hétvégét.)
2.Tegnap esküvőn voltam.
3.Szerintem Izuki-senpai poénjai viccesek és Koga-senpai cuki a cicaszájával.
4.Még nem untam meg a Kőszívű ember fiait, pedig már túl vagyok a felén...
5.Remélem elég tíz embert kihívni.
6.Új könyvet akarok írni, de a mostaniakat meg lusta vagyok befejezni.
7.Tetsuya 2/2/Nigo/Kettes számú nagyon cukkkkiiiiii! *-*
8.A nyolc a kedvenc számom.
9.Ki akarom dobni az osztálytársaimat az ablakon.
10.Van esély rá, hogy elmenjek a MondoConra.
Köszönöm a kérdéseket:

Köszönöm a kérdéseket:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Válaszaim:

1.Hidan és Hatake Kinga shipjének neve. Fufufufufufu
2.Nem. Zetsu és Aloe Vera! *-*
3.Szoktam, de nem vagyok benne valami ügyes...
4.Takaró no Jutsu! (nem hangzik olyan rosszul)
5.Hallottam róla, de nem láttam.
6.Tudja a franc. XD Gome, tényleg nem tudom.
7.Persze, a japán dolgokban profi vagyok. 👍
8.Általában nem utálom csak irritál, ám van olyan amikor legszívesebben felégetném. Meg olyan is amikor egész nap a Sasuke ülést használom. (MachineDragons38, Lilabegy XD)
9.Lételemem az emberhusin és a lelkeken kívül.
10.Nope.

Kérdéseim:

1.Kedvenc anime karakter? (Ezt muszáj volt)
2.Kedvenc Hetalia zenéd amit a karakterek énekelnek? Ha nem láttad a Hetaliát akkor kedvenc animés dal amit egy karakter énekel.
3.Szereted a könyveket?
4.Pocky vagy rámen?
5.Béke párti vagy? (Az nem számít ha fel akarod gyújtani valamelyik osztálytársad, ez velem is megesik)
6.Szerintetek normális hogyha fizikából ki kellett számolni, hogy hány másodperce élünk, aztán a tanár le se ellenőrizte?
7.Unod már a kihívásokat?
8.Kedvenc desszert?
9.Írjak Naruto fanficet?
10.Kedvenc japán szó?

Kihívottaim:
sleepy_mind
Lussy11
SzandraWarrior
TCsenge
Zakuro-tan
Ajlitka_Chan12
Crimson_Haired_Girl
Hencsiken
brgtt110

Kedvem lett volna öcsit (ReaperHungary) is zaklatni azzal, hogy kihívom de félek mérges lett volna és nem vesz cukrot apának...
Enni lenne. Remélem megcsinálják a kihívást a kihívottaim. Ez mennyire jó lett már. Na mindegy...

Egy tanácsot hagy adjak. Soha ne süssetek pillecukrot gyertyaláng felett. A végeredmény nem lesz túl szép...

🎌

Akatsuki beszélgetések (Messenger) + Az összes kihívás lelőhelyeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora