Puhi2005 és ReaperHungary kihívott engem valami random hülyeségre. Akkor lássunk neki.
TÉNYEK
🎌Jelenleg unatkozom.
🎌Sasori és Shikamaru a két kedvenc karakterem a Naruto-ból.
🎌Jelenleg a Hunter x Hunter-t nézem.
🎌Van egy testvérem.
🎌Nincs ihletem a könyveimhez.
🎌Az új osztályomban minden fiú idióta.
🎌Szeretem megölelni az embereket.
🎌Sakura kicsit irritál de azért nem tartom teljesen haszontalannak.
🎌Ma jöttem haza a Tisza-tavai táboromból.
🎌Nem tudok 28 embert megjelölni.A VICC
Lóversenypályán
A lóversenypályán egy játékos észreveszi, hogy egy pap lopózik be a lovak istállójába, és az egyik lovat megáldja. Megjegyzi a lovat, majd csodálkozva látja, hogy a következő futamot az addig esélytelennek tartott ló toronymagasan megnyeri.
Következő héten futam előtt elbújik az istállóban. Jön megint a pap, megáldja az egyik paripát. Emberünk rohan a bukmékerhez, feltesz 5 dollárt a lóra, majd amikor tényleg a megáldott ló nyer, besöpri az 50 dollárnyi nyereményt.
Következő héten megint meglesi a papot, majd a sikeres fogadás után 20000 dollárral lesz gazdagabb. A nagy sikeren felbuzdulva a következő hétre mindenét eladja, majd, miután ismét kileste a pap áldásosztó tevékenységét, minden pénzét ráteszi a lóra. Azonban ezúttal a ló teljesen lemarad, majd féltávnál összeesik és kileheli a lelkét.
Emberünk felháborodva rohan a paphoz:
- Atyám, miért tette ezt velem? Eddig ahányszor megáldott egy lovat, az nyert, ez meg most még a célba se tudott bevánszorogni!
A pap a fejét csóválja:
- Látod, fiam, ez a baj veletek, protestánsokkal. Nem tudjátok megkülönböztetni az áldást az utolsó kenettől...SPOILER
Jelenleg két könyvet is írok amiket akkor teszek ki majd, ha legalább félig készen lesznek.
Ez nem is volt spoiler, de kit izgat. XD
MEGJELÖLTEK
Mondtam, hogy nem lesz 28, remélem azért annyira nem haragszotok. Majd mlg talizunk egy másik könyvben.
SZIASZTOK!❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Akatsuki beszélgetések (Messenger) + Az összes kihívás lelőhelye
FantasiAz Akatsuki a Messenger-en üzenget és nagyon elvan.