~Szeptember 1, hétfő~
Mivel tegnap késő estig sorozatokat néztem ezért ma nem tudtam időbe felkelni.Gyorsan felkaptam egy farmert és egy sima fekete pólót, egy piros "fuck" felirattal.Elhajtottam a deszkámon a poko.. Akarom mondani az iskolába, majd be mentem (üvöltő zenével). Nagy nehezen be engedett a portás, majd mikor be mentem egy öreg nyanya kiáltott rám.
-Te.-Mutatott rám.-Kapcsold ki ezt a förtelmet. És miért nem az ünneplődbe vagy?-kérdezte.
Én csak vállat Vontam majd tovább mentem. Minden rosszra felkészülten mentem be. Senki nem volt bent. Na ne már... Unottan leültem az ajtó felöli padsor utolsó padjába, majd el kezdtem nyomkodni a telóm.
Egy ideig vártam aztán két lány jelent meg az ajtóban. Összenéztek aztán kimentek. Az egyikük egy vidám színes ruhákba járó göndör hajú, a másik pedig egy gyönyörű szép aranybarna hajú ízlésesen öltözködő lány volt. Na, szuper. Szerelmes vagyok.Ez után, egy másik lány lépett be és leült a helyére. Konzervatívan volt öltözve, sötétbarna haja kiegyenesítve omlott a hajára.Aztán bejött egy hangos társaság, ami 4 fiúból állt. Ez már tetszet, úgyhogy odamentem hozzájuk.
-Helló.-intettem nekik. Össze vont szemöldökkel néztek.
-Te ki vagy?-Kérdezte az egyik srác.
-Új-Vontam vállat.
- És mi a neved? - kérdezte a következő.
- Nagy Bence. - kezdtem - És ti? - Kérdeztem.
-Antai-Kelemen Levente azaz Levi - kezde az egyik.
- Az én nevem Nagy Árpád Zsolt de magának csak Mr. Árpád - mondta Árpi mire felröhögtem.
- Nem foglag Mr. Árpádnak hívni - jelentettem ki.
- Ez esetben : Csoki a nevem Árpi!
- Az én nevem Márton Matsuda - mutatkozott be a következő.
- Én pedig Kovács Gergő vagyok - szólt végül az utolsó.
- Ok. És kik a többiek? - kérdeztem körülnézve.
- A stréber aki ott ül, ő Felmayer Lilla, a három bolond Haraszti Gábor, Bernáth Botond, és Szegedi Barnabás. - mondta Levi.
- Akárhogy számolok ez csak 9 ki a többi 3? - kérdeztem érdeklődve.
- Egy szines lány, ő Pósa Evelin de mi csak Evinek hívjuk. A lány aki mindig melette van az az iker húgom, Antai-Kelemen Zoé. És van a stréber gyerek akit gyűlölünk, Ifjabb Neményi Arnold.- fejezte be.
Jó tudni-Vigyorogtam. Csengőkor vissza mentem a hejemre, majd be dugtam a fülhallgatóm, és vártam az ofőt. Mikor be jött egy fickó, ki vettem a fülemből, mert tuti be kell mutatkoznom.
-Sziasztok. Látom itt van az új tanuló. Bemutatkoznál kérlek?
-Nagy Bence vagyok. A szüleim Budai Rebeka és Nagy Márk. Lehet ismeritek lehet nem-Vontam vállat- sok helyen éltem már. Ha valakit érdekel még valami, az kérdezzen. Nem biztos, hogy válaszolok, de próba szerencse.-Vomtam vállat, majd leültem.-Remélem hamar beillaszkedsz majd-Nézett rám kedvesen az ofő. Ezután már nem hallottam miket mondott, mert bedugtam a fülesem. (Ramones).Egész órán a helyemen ültem és zenét hallgattam. Csukott szemmel halgattam amikor valaki megkocogtatta a vállam.- Mizu? - fordúltam körbe. Mindenki körülöttem állt és engem bámult. - Mi az? - kérdeztem újra.
- Aztaaaaaa! Naon jó hangod van! - mondta Evi.
-Öhm.. Köszi-Vakartam meg a tarkómat.Mindenki a helyére ment, majd kezdődhetett a következő óra. Most nem zenét hallgattam hanem aludtam.
A köv. Szünetben le mentünk a srácokkal az udvarra, és be álltunk az Árkádok alá.
- A lányok miért nem jönnek? - néztem a pad felé ahol a lányok és Neményi ült.
-Ha jönnének jönne Neményi is-Vontak vállat.
- Akkor elküldöm - mondtam és a pad felé fordulva intettem, hogy jöjjenek ide.
Ahogy a fiúk mondták jött Neményi is.Mikor a lányok odajöttek félrehúztam Arnoldot, hogy beszélgessünk.
- Figyelj, nekem fontos lenne ha hagynád őket egy kicsit! Vigyázunk rájuk! - ígértem meg.
-Nem fogadom meg, hírességek fiától a tanácsokat. Túl beképzeltek az ilyenek-Vont vállat. Be vertem neki egyet.
-Ne mondj rólam úgy semmit, hogy nem is ismersz-Mondtam neki sziszegve.Mindenki oda jött az osztályból.
A lányok Neményit segítették fel, miközben szúrós szemmel néztek rám. A fiúk állandóan azt Kérdezették, hogy "Ezt, hogy?" "Ügyes vagy. Hogy hogy megtetted?" Meg ilyenek. Nem válaszoltam, csak be mentem.Le ültem a helyemre.Majd el kezdtem a zene lejátszómat nyomkodni. Miközben mentek a terembe.
Végig zenét hallgattam aztán csangőkor felálltam és elindultam a büfébe.Vettem egy citromos minyont, egy barackos ice tea-t, majd miután kifizettem, ezekkel indultam vissza a teremhez.De a mosdók előtt a szekrényeknél elbújtam mert egy beszélgetésnek voltam tanuja.
- Anya megmondta, hogy rossz hatással van rád és tudom, hogy hazudik.- hallottam Levi hangját.
- De nem érted csak úgy leütötte Arnoldot, ő megmondta, hogy a zenészek egoisták, csak magukkal foglalkoznak és azt hiszik mindenkinél jobbak. - akadt ki Zoé.
- Ő nem zenész! És az, hogy mit mond a köcsög Neményi az hazugság! Anyuék megmondták! - ordított vele Levi - Ismerd meg és megtudod. - mondta már nyugodtabban.
- Tudod, hogy nem merem megismerni! - szólt rá, majd elrohandt. Mikor halottam Levi lépteit távolodni bementem a terembe.Ezután az órák elrepültek és szünetekben sem mentem a többiek közelébe. Mikor vége volt a sulinak kimentünk az iskola elé. Mindenkitől elköszöntem és lepacsiztam. Amikor Levivel kezet fogtam a kezébe nyomtam egy papírt amin a számom volt.Majd elindultam haza.Mikor hazaértem ledobtam a táskám és kivettem a deszkámat a szobámból, és elindultam felfedezni a környéket.Valami kilátónál jötöttem ki ahol leültem a padra.A következő pillanatban csörgött a telefonom. Azt hittem Levi lesz de nem. Körte volt.- Kölyök hol a francba vagy már egy órája itt kéne lenned!- üvöltött rám.
Itt végiggondoltam a napomat és a sírógörcs kerülgetett.(igen a fiúk is szoktak sírni...)
- Ömmm ezentúl inkább otthon maradnék. - vékonyodott el a hangom.
- Kölyök mi a franc bajod van?? - kérdezte ingerülten.Ekkor minden kifakadt belőlem elmondtam az egész napot, hogy mit hallottam, Zoé, de nem is igazán érdekel mert csak a zenét szeretem igazán. Amikor befejeztem egy könnycsépp gördült le az arcomon.
- Maradj ahol vagy elmegyek érted! - mondta megnyugtatóan.
10 percet vártam mikor megérkezett Körte.
- Beszállás!! - kiáltott az autóból.Bemásztam a kocsiba, majd haza mentünk. Az út szótlanul telt.Mikor odaértünk kinéztem az ablakon. Nem otthon voltunk.
-Hol vagyunk?-Törtem meg a csendet.
- Ez a Körte Records. Sokat voltál itt 4 éves korodig aztán elköltöztetek! - sóhajtotta.
-Tényleg?-Érdeklődtem, mert Anyáék erről eddig nem beszéltek.
-Most mondtam - mondta mosolyogva.- Most ideje frissíteni ezért vagy itt! - közölte.
- Frissíteni? - kérdeztem vissza.
- Igen! Ez a Gyerek első lakása itt nőtt fel, itt írta a legjobb dalait gondoltam neked is segit majd.Nyomott egy kulcsot a kezembe.
- Mi?? - értetlenkedtem.
-Ez a tiéd. Bármikor jöhetsz ide amikor akarsz-Vont vállat.-Ráadásul-Emelte fel a mutató újját, hogy még nem felyezte be. - Bármikor énekelhestz itt-Vigyorgott rám-És akár írhatsz dalokat - mondta sokat sejtőn.
- Honnan tudod? - kérdeztem.
- Mikor legutóbb nálunk jártál kiesett a táskádból - mutatott fel egy papírt - a gyerek tehetségét örökölted - mosolygott rám aztán bementünk.Nagyon szép ház volt. Fehér falak, modern bútorok, és egy pár szoba.Oda mentünk az egyik ajtóhoz.
-Nos. Ebben a szobában szoktak énekelni. Régen volt már. Már nem jár ide senki. - nyitott be abba a szobába. Egy mikrofon, hangszerek, egy íróasztal és egy keverő volt ott.
-Ja. És még valami. Nem hallatszódik ki az, hogyha énekelsz, szóval nyugodtan csinálhatod bármikor.-Ki mentünk a szobából.
-Ez itt a mosdó. Gondolom tudod mit lehet itt csinálni-Nyitott be. Tovább mentünk.
-Itt van egy szoba. Itt bármikor aludhatsz, meg ilyenek. - Nyitott be a következőbe. Szürke falai voltak. Volt ott egy íróasztal, egy ruhás szekrény és egy ágy.
-Szóval ennyi lenne. Ha valami érdekel akkor majd szólj. - Mentünk ki a szobából.
-Itt maradhatok?-Kérdeztem a ház előtt.
-Persze. Ameddig csak akarsz. Ha végeztél szólj. - Szállt be a kocsijába, majd el hajtott. Én be mentem az énekes szobába egyenesen a mikrofonhoz. Gondolkodtam mit énekelhetnék. Végül a Shawn Mendestől a Mercy-t énekeltem el.Ezután haza mentem.
-Szia. Milyen volta a mai napod?-Jött oda anya.
-Öhm.. Jó.-Mondtam szűkszavúan. Nem tudhatnak arról, hogy el kezdek énekelni. Nem engedik ezt.
-Az jó-Ment vissza a konyhába. Egy sóhajtás után fel mentem a szobámba. Ledőltem az ágy rá majd a plafont kezdtem kémlelni. Egyszer csak arra leszek figyelmes hogy halkan dúdolok.Bekapcsoltam a tv-t, majd el kezdtem azt nézni. Azt veszem észre, hogy csörög a telefonom. Ránéztem a kijelzőre. Levi volt az.
-Szia. Mi az?-Vettem fel.
-Szia. Nem jössz a deszka parkba?
-Persze. Miért ne? Kik lesznek ott?-Kérdeztem
-Árpád, Márton, Gergő és Zoé. - Mondta. El húztam a számat. Nem szívesen találkoznék Zoéval. Mostmár nem mondhatom le.
-Ok 5 perc. - Tettem le.Le mentem. - Elindultam a deszka parkba. -Majd jövök. - Kiáltottam, amikor felvettem a cipőm, majd le csaptam a deszkát a földre, majd elindultam a parkba. Mint gondoltam ott voltak már mind. Oda mentem.
-Helló-Intettem nekik.
-Szia. Csoki-Köszöntek Zoé kivételével.
-Neked is szia-Mondtam unottan Zoénak.
-Ja. Szia. - Mondta ugyaln olyan unottan. El kezdtem deszkázni. Miután befelyeztem pár trükköt vissza mentem a többiekhez.
-Wow. - Mondták érdeklődve.
-Nem volt rossz. - Vont vállat Zoé.
-Legalább mutass valamit hamár itt vagy.-Mondtam szememet forgatva. Ő csak el húzta a száját.
-Ha még nem tudsz deszkázni akkor még maradj csendben.-mentem el mérgesen.
-Hová mész?-Kiáltottak utánam. Nem válaszoltam, csak hajtottam. El mentem a zenei házhoz. (megegyeztem hol van). Be mentem a zenei szobába,majd el kezdtem énekelni. (Én ezzel tudom levezetni a feszültséget). Még pár számot elénekeltem, majd be mentem a háló szobába. Nem akarok haza menni. Üzenetem Anyáéknak, hogy majd holnap megyek haza. Le feküdtem aludni, mivel fáradt voltam.Reméljük tetszik. Ez így remélem jó lesz. Heti egy hosszabb rész.
BẠN ĐANG ĐỌC
Segítség zenész leszek
Teen FictionMilyen lehet Márk és Bexi gyerekének lenni? Ha érdekel nézz bele. A betűk nem harapnak! Ha meg tetszik likeold. Az sem tesz kárt benned