5. Rész

247 5 4
                                    

Amikor melléjük értem egy gúnyos vigyorra húztam a számat.
-Sok boldogságot-mondtam még mindig gúnyosan
-ez.. Ez nem az aminek látszik-Mondta már majdnem sírva Zoé.
-Akkor kérlek magyarázd el nekem. Ha ez nem csók volt akkor mi?-Vontam fel a szemöldököm. Nem válaszolt- Na látod-indultam el. Amikor a sulihoz értem, be mentem,egyenesen az osztályterembe. Leültem a helyemre, majd be dugtam a fülhallgatóm és max. Hangerőn hallgattam green day-t. Nem hiszem el, hogy már megcsal. Ki mentem egyenesen a folyosóra. Mikor eszembe jutott a csók, idegesen bele vágtam az öklöm az egyik szekrénybe. Az jól behorpadt, nekem meg tuti el törött a kezem, de nem érdekelt. Friss levegő kell. Ki mentem az épületből, egyenesen egy elhagyatott játszótérkg. Ott be mentem, majd le ültem a hintára. Be csuktam a szemem, majd a fejem hátra döntöttem. Arra eszméltem fel, hogy valaki szipog, és megkocogtatja a vállam. Rá néztem az illetőre. Egy olyan 5-6 éves kislány volt szülők nélkül.
-Segítesz megtalálni az anyukámat? El vesztettem.-nézett rám szipogva.
-Hogy néz ki?-Kérdeztem.
-Magas, Barna, göndör hajú és egy kék táska volt nála.
-Gyere. Segítek megkeresni- áltam fel, majd megfogtam a kezét.
-és merről jöttél?-Kérdeztem kedvesen.
-Arról-Mutatott egy irányba.
-Akkor gyere- gyorsítottam egy kicsit a tempómon. Miután elfáradt a kislány, a nyakamba vettem.
-és hogy hívnak? - kérdeztem mert még mindig nem tudtam a nevét.
-Zoénak-Mondta vidáman. Óh Anyám.- és téged?
-Bencének-Motyogtam
-Lili! - Kiáltott fel egyszer csak boldogan. Le emeltem a nyakamból, majd oda szaladt egy lányhoz.
-Zoé. Már mindenütt kerestelek. Hol voltál? Nem esett bajod? - Hallottam meg a lány hangját aki ezek szerint Lili. Háttal gugolt nekem, így csak aranyszőke haját láthattam.
-Igen. Ő vigyázott rám.-Mutatott rám,majd Lili rám nézett. Az egyik szeme zöld, a másik kék. Nem volt rajta smink, ami nálam egy hatalmas piros pont. Szép lány, de nem az esetem. Oda mentem.
-Szia-Intettem neki
-Szia- Mondta mosolyogva.
-Szép a szemed. Még sosem láttam ilyet-Mondtam neki.
-Ezt most vegyem bóknak?-Vonta fel a szemöldökét.
-Van barátnőm-Mondtam.-Aki már nem az
-Hogy hogy?
-Megcsalt-Vontam vállat.
-Oh.. Részvét.-én csak elhúztam a számat. Még elbeszélgettünk egy darabig, majd vissza mentem a suliba. Bent nem szóltam hozzá Zoéhoz. Suli után rögtön haza mentem, majd köszönés nélkül be mentem a szobámba. Gépeztem, sorozatoztam, majd 23-kor le feküdtem.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Oct 24, 2018 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Segítség zenész leszek Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon