3. Rész

246 5 0
                                    

~november 2, szombat~

Ma reggel arra ébredtem, hogy valaki simogatja a melkasomat. Zoé volt az.
- Jóreggelt gyönyörűm! - csókoltam meg.
- Jó reggelt jóképűm! - csókolt vissza.
- Jóképű és még palacsintát is tud sütni! - indultam a konyhába.
- Várj! Te tudsz sütni palapicsát? - kérdezte mire furán néztem rá.
- Mit? - mosolyodtam el
- Palapicsát! - mondta magabiztosan. - Anyukám is így hívja és én is, néha még levi is. - vigyorgott.
-Jaa.. Hogy azt. Igen tudok palapicsát sütni.-Indultam el a konyhába. Elővettem a hozzá valókat, majd elkezdtem
- Az első palapicsa a hölgyé! - nyomtam a kezébe egy tányért.
- Milyen? - nézett rám fürkészve.
- Nutellás! - vigyorogtam mire odajött és megcsókolt. Mellettem állva beleharapodt.
- Megkóstolod? - kérdezte teli szájjal.
- Naná! - már nyúltam a tányér felé, mire vadul megcsókolt. Éreztem a palát a nutellát és a nyelvét is.
-hm.. Nagyon finom lett- Vigyorogtam rá.
- Szerintem is! Kérsz még?
- Persze! - fogtam meg a derekát és vadul kezdtünk csókolózni.
- Kölyök! Ne egymást faljátok hanem a reggelit! - lépett be Körte.
- Az igazat megvallva éppen azt csináltuk! - mondta Zoé elpirulva.
- Najó! Ezt a csajt tartsd meg magadnak! - intézte hozzám szavait. Lepacsiztunk Körtével majd ránéztem a palikra.
3 db volt ott a kb. 20 darab-ól.
-mi a?... - ránéztem Zoéra amint éppen nagyban eszi a palacsintákat.
-nekem nem is hagysz?-kérdeztem lebigyesztett szájjal.
-ott van még 3-mutatott rá a tányérra
-amin kb. 20 volt. Amúgy is. Hogyan etted meg ilyen gyorsan?-Ráncoltam össze a szemöldököm
-Gyors evő vagyok-vont vállat. Gyorsan megettem az utolsó 3-at mielőtt elfogyna, megfeledkezve Körtéről.
- Na öltözzetek és megyünk! - szólt ránk Körte. Bementünk a szobába és elővettük a ruháinkat. Már vettem le a pólómat amikor Zoé köhintett egyet.
- Ez egy; Ne merészelj itt öltözni köhögés volt? - néztem rá felvont szemöldökkel.
- Nem ez egy; A barátomnak irtó sexy kockahasa van köhécselés volt. - ugrott rám, hogy vegyem fel. Na ez úgy nézett ki, hogy én félpucéran álltan ő rámugrott, de a lendülettől eldőltünk és az ágyra estünk. Én ott feküdtem Zoé pedig az ágyékomnál ült.
- Kölyök mi tör . . .öhm . . .- rontott be Körte. - Én inkább kimegyek. - indult kifelé.
- Ez nem az aminek látszik! - tiltakoztunk egyszerre.
- Jó csak . . . öltözzetek. - gondolkodott. Gyorsan felöltöztünk és kimentünk. Evelin, Pabló és a kis Agnes állt ott.
- Sziasztok! - köszöntem Zoét magam mögé bújtatva.
- Na mi az már meg sem ölelsz minket? - nézett rám Evi tárt karokkal.
- De csak egy pillanat! - tolattam vissza a szobába. - Maradj itt lerázom őket! - mondtam majd megint kimentem.
- Gyere Agnes! - mondtam, mire a kislány rámugrott.
- Egyébként mi áratban? - álltam fel a nyakamba csimpaszkodott kislánnyal
- Megnéztünk! - mondta Evi majd megölelt.
- De már mennünk is kell a fellépésemre! - mondta Pabló
- Egyébként a legrosszabb ami történhet az az, hogy Tomi elsétál. - mondtam, mire felnevettünk.
- Na kölyök mennünk kell! - sürgetett Körte.
- Rendben. Sziasztok! - köszöntem el a vendégeinktől. - Zoé gyere indulunk! - kijött és a nyakamba borult, de a következő pillanatban Evi jött vissza.
-Te ki vagy?-kérdezte össze ráncolt szemöldökkel.
-én öhm.. - Pirult el
-Ő a barátnőm Zoé. Zoé Evi. Evi Zoé.
-Szia.-Intett neki Evi
-Szia-Intett Zoé is
-Na gyere menjünk-fogtam meg a mellettem álló lány kezét-Szia Evi
-Sziasztok-Köszönt el majd el imdultunk.
-Nem szeretném, hogy azt hidd nem bízok benned, de honnan ismered?-Kérdezte
- Anyukám legjobb barátnöjé, akivel mindent megbesz...ó basszus! - kaptam észhez és visszarohantam.
- Evi! Légyszi ne mondd el anyáéknak! - kértem
-pont most akartam szólni neki, de ha te mondod. - rakta el a mobilját
-Fhú.. Köszi. Szia-futottam vissza Zoéhoz. El mentünk az előadás helyszínére. 1 óra múlva mi jöttünk.
-Sziasztok. Mit fogtok előadni?-Nézett ránk az egyik zsűri tag.
-Egy sját dalt-válaszoltam.
-Kezdehetitek. - Miután elénekeltük, nagy tapsot kaptunk (mivel közönség is volt).
-Nagyon ügyesek voltatok. Nagyon jó volt a szöveg, a ritmus és a dallam. Nálam átjutottál.-Mosolygott az egyik zsűri tag.
-Nálam is.
-nálam is-Mondta az utolsó is. Miután lementünk a színpadról, megcsókoltam Zoét.
-nagyon jó voltál. - döntöttem neki a homlokomat az övének.
-Nagyon jók voltatok. - Jött oda Körte.
-Kösz-Pacsiztam le vele.
-Köszi-Mosolygott Zoé. El indultunk haza. Miután be mentünk, fel mentünk a szobámba. El beszélgettünk Zoéval, majd megnéztük a Bosszú állókat. Ezután még beszélgettünk és el aludtunk

Itt is lenne az új rész. Ha tetszett vote. Na helló.

Segítség zenész leszek Where stories live. Discover now