185. Jego Powrót Z Pracy Remington

102 6 0
                                    

Palaye Royale ma dzisaj próbę przed trasą koncertową. Twój chłopak wyszedł z domu kilka godzin temu w których Ty zdążyłaś już wrócić z pracy.
-Jakich wspaniałych ludzi dzisaj tatuowałaś?- pyta się i kiedy słyszy w salonie włączony telewizor idzie w tym kierunku i siada koło Ciebie na kanapie obejmując Cię ramieniem.
-Dzisiaj nie było nikogo oprócz jednej miłej pary którzy chcieli mieć serduszko na serdecznych palcach- mówisz i wtulasz się w jego tors.
-A chce Ci się dzisaj jeszcze kogoś tatuować?- pyta się.
-Zgaduje że chcesz mieć jeszcze jeden tatuaż-
-Tak-
-A jaki?- pytasz.
-Logo zespołu- odpowiada Ci.
-No to choć do pokoju- mówisz i idziesz w stronę waszej sypialni gdzie masz swoje małe studio. Kiedy masz już przygotowany wzór na jego prawej ręce i masz już wszystko zdezinfikowane zaczynasz robić mu nową dziare.
-A tak w ogóle to jak minęła próba?- pytasz.
-Całkiem dobrze. I mam dla Ciebie dobrą wiadomość- mówi Z bananem na buzi.
-Jaką?- pytasz
-A taką że jedziesz z nami w trasę koncertową- mówi uradowany.
-Gdybym nie siedziała teraz z igłą koło twojej ręki to bym skakała z radości. Ale że siedzę z igłą koło twojej ręki powiem tylko zarąbiście- mówisz i patrzysz mu głęboko w oczy.

Zuzanna Tkacz

Preferencje || Palaye Royale 2 [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz