Old Friend Baldric II

23 2 0
                                    

Saatler gece yarısını geçmiş,gündüz etrafı saran kalabalık yerini gecenin soğuk karanlığına bırakmıştı.İnsanlar uykularının en derin anını yaşıyorlar,ılık esen rüzgarın yerde savurduğu yapraklar haricindeki tek ses birbirini takip eden 2 çift ayakkabı sesi.En sonunda o da kesildi.

-Nihayet bahsettiğin mağazaya vardık Theobald fakat...kafasını vitrine yakınlaştırıp sokak lambasının göz alıcı ışığına karşı elini siper etti... buralarda kimse yok gibi baksana.

+Burası olduğuna emindim Odo.Bu işte bir gariplik var.

-Demek ki yanılmışın Theobald.Sanki çok uzundu da mesaj karıştırdın.Bunak!

+Burda olmasada yakınlarda olduğunu hissediyorum etrafa bakınalım.

-Tamam tamam.Ben şu tarafa giderim.Şimdi de paslanmış hislerine kaldık iyi mi.

Aramaya koyuldukları esnada etrafta parlak bir ışık belirip kayboldu.

-Theobald! O ışık Rigunth Kilisesi'nden geldi.

+Ama bu ışık ...bir meleğe ait. 

-Dostun ordaki bize işaret gönderiyor.Gidelim acele et.

Kiliseye doğru koşmaya başladı.Yaşlı Theobald da biraz duraklasa da oda peşinden koşmaya başladı.Kısa zaman içinde kiliseye vardılar.Odo kilisenin kapısını tuttu tam iteceği anda Theobald onu kolundan yakaladı.

+İçerde neler olduğunu bilmeden içeri böylece dalmamız akılsızca bir haraket Genç Odo.Beni takip et ve asla yanımdan ayrılma.Yavaşça kapıyı itti.Her ne kadar sessiz hareket etmek istesede yaklaşık 100 yaşını dolduran Rigunth Kilise'si ve onun paslı kapısı,gıcırtı sesleriyle bunu bozdu.Ses kilisenin duvarlarından yankılanarak uzaklaştı.Odo belini dikleştirdi ve:

-Boşversene bu kadar sese bizi duymayan kalmamıştır zaten.Yine de şu Theobald'ın arkasında durayım ben ne de olsa kendi istedi hehe. 

Kilisenin merkezine doğru ilerlemeye başladılar.Bastıkları her tahtadan ayrı bir ses geliyordu.Orta bölüme geldiler.Karşı tarafta biri elleri bağlı diz çökmüş biri vardı.Odo,Theobald'ın kulağına eğildi ve titrek bir sesle:

-O..o kim? Mümkün olduğu kadar bakmamaya çalışıyordu.

+Bu eski dostum Baldric! Koşarak onun yanına gitti.Hemen ellerinin bağını çözdü.. Baldric,baldric iyi misin eski dostum? Bunu sana kim yaptı? Baldric ellerinden sarkan iplerle geldikleri tarafı işaret etti.Theobald yavaşça ayağa kalktı.Baldric'in gösterdiği tarafa doğru baktı.Karanlığın içinden tok bir ses:

-Buraya seni hangi rüzgar attı Theobald? Bir kilisede karşılaşmamız ne kadar talihsizlik.

Theobald her zaman ki gibi asilliğini koruyarak gülümsedi:

+Bu döküntü yerlerde sadece sıçanlar yaşar sanırdım Ralphael.

Ralphael yaslandığı kapıdan doğruldu ve omzunu silkti.

-Zaman senin espri anlayışını da köreltmiş bakıyorum da.

Odo şaşkına dönmüş olanları izliyordu.Baldric'in ellerindeki ipleri yan tarafa atıp yine kısık bir sesle Baldric'e sordu:

+O..o melek Ralphael mi?

-Evet Odo.Draper*ların Komutanı Başmelek Raphael! Aklın varsa fazla uzak durmanı öneririm.

Theobald, Odo ve Baldric'e:

+Siz ikiniz! Size biraz uzakta olmanızı tavsiye ederim.Kendinize izlemek için güzel bir yer seçin böylesini bi daha göremeyebilirsiniz hahaha. Attığı kahkaha kilisede 5 saniye boyunca yankılandı.

Bunun karşısında Ralphael büyük salonu bir duvarını tamamen kaplayan kanatlarını çıkardı.Çok keskin ve bi o kadar da parlak ve görkemli..

-Eva'nın intikamını almak bugüneymiş demek ki Theudebald! Tok ve gür sesi kiliseyi titretti.

Thebald üstündeki pelerini çıkarırken diğer taraftan da:

+Eva olayı* küçük bir kazaydı Raphael.Sen hiç yolda yürürken yanlışlıkla bir karıncayı ezmedin mi?Pelerini parmaklarının ucundan salıverdi.Raphael kanatlarını çırpmaya başladı,bu artık savaşacakları anlamına geliyordu.

-Kısıtlı güçlerimizle savaşmamız çok kötü Raphael,gerçek gücümü görmeden ölmen çok yazık olacak.

Birbirlerine doğru hareket etmeye başladılar.Büyük salonun ortasında buluştular ve ortaya gözleri kör edecek kadar kuvvetli bir ışık çıktı.Daha sonrada bir o kadar güçlü bir ses ki tüm camlar un ufak oldu.Parlak ışık bir süre sonra kayboldu.Raphael ve Theobald'ın arkaları birbirlerine dönük, öylece bekliyorlardı.Sonunda Ralphael dizleri üzerine düştü.Ardından da Theobald.Luos'larına biriken güç bedenlerini yakmıştı.Barış Antlaşma bozulmuştu ve iki tarafta bedelini canlarıyla ödemişti.

*Draper=Meleklerin en güçlü ordularından birinin ismi.

*Eva Olayı=Ralphael'in en yakın dostu Eva'nın,Meleklerle Şeytanlar arasında olan büyük savaşta Theobald tarafından öldürülmesi.

Şeytan(Fiend)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin