Old Friend Baldric

21 2 0
                                    

~Saat tam 12'dir ve çanlar çalar.

-Ah lanet olsun tam da zamanında gelmişiz buraya.Beynimi deliyor nerdeyse bu ses.

+Beni takip et.Kulenin tepesinden aşşağı atlar.

-Birkez olsun normal inemez miyiz? Derin derin nefesler alır ve de o da atlar.

Etrafta kimseler yoktur.Dükkanların kepenkleri inik,bir kaç tane evsiz kedi dolanmaktadır.

-Theobald şu Baldric denen arkadaşın yakınlarda mı? Üstündeki tozları siler.

+Evet şu karşıdaki mağazada olmalı.Yanlış hatırlamıyorsam.

-O ne güzel şimdi nereye gittiğimizden emin değiliz.Klavuzu Theobald olanın burnu b*ktan kurtulmaz zaten.

+Odo bu senin Dünyadaki ilk dövüşün olucak değil mi eğer olursa? yavaş adımlarla yürürler bu arada.

-Evet de bunu niye söyledin?Bu moruk ne saklıyor yine?

+Burda BSP'deki gibi bütün gücünle savaşamazsın.Çünkü hem melekler hemde biz luos'a sahibiz.Bu bizim ruh gücümüzün çok küçük bir kısmını bize büyük bir kısmını da luos ile ruhumuzun arasındaki bağa aktarır.Yani normalde olduğumuzdan yüzlerce kat daha zayıfız burda.

-Burda ölürsek ne olur?

+Luostaki ruh gücümüz ölür ve cehenneme gider.

-Peki ya bağdaki güç?

+O da en yakındaki ruha transfer olur.Ama kaygılanma barış anlaşmasına göre dünyada hiçbir koşulla birbirimize dokunmayız.

-Oh bu son cümle beni rahatlattı.Her ne kadar sona bıraksanda seni lanet olasıca.

+Geldik sayılır Odo.Birazdan seni iblislerin en akıllılarından biri ile tanıştırcam.

*b*k=Bunu da ben söylemiyeyim artık.

Şeytan(Fiend)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin