Ráno som sa zobudila a vedľa mňa spal začarovaný princ. Tak som ho musela odčarovať. Pobozkala som ho a on hneď začal spolupracovať.
“Dobré ráno šípkový princ"povedala som so smiechom.
“Dobré? Výborné!"povedal a daroval mi ten najkrajší úsmev na svete. Rozhodla som sa že pôjdem spraviť raňajky. Keď som robila raňajky sa okolo môjho tela omotali ruky môjho krásneho priateľa ktorého milujem najviac na svete.
“Čo bude na raňajky?"opýtal sa a prilepil sa mi na krk. Začali mi tam vznikať male modrinky ktoré mi vôbec nevadili.
“Palacinky keď nič iné neviem urobiť"povedala som a otočila som sa mu tvarov on to hneď využil a prilepil sa mi na pery. Užívala som si každú sekundu ktorá prebiehala. Milujem ho najviac na svete a nikdy ho nepovediem to prísahám. Po 5 minútach sa do kuchyne dotrepali Charlie a Bett. Podala som im tanier s palacinkami ktoré hneď zjedli. Bola som rada že nepovedali že im nechutilo prave naopak zjedli ich hneď. Hlavne Leo ten si na tie palacinky natrepal kilo nuttely. Bolo srandovné sa na neho pozerať keď bol celý špinavý. Krď sme dojedli tak sme si pozreli film. Nemapi sme čo robiť tak sme išli na prechádzku. Ale to sme robiť nemali. Išla okolo nás prechádzala skupina dievčat tak sa jedno spýtalo Lea:„ahoj láska budeme už konečne spolu a nikto nám v tom nezabráni o to sa postarám”a pobozkala Lea. Ja som nechápala prečo mi nepovedal že má priateľku. Áno možno si len namýšlam ale ja tomu priste verím a aňi neviem prečo. Bežala som domov. Doma som sa zamkla v izbe a lahla do postele. Ešte ráno sme boli spolu a zrazu príde jedna jediná baba a rá nás rozdelí. Miesto na posteli kde spal voňalo ako on. Chýba mi a strašne ale moje srdce proste to neviem nechať len tak aby to odišlo a boli znova spolu. Proste mu neviem odpustiť.
------------
Po sto rokoch nová kapitola ospravedlňujem sa za to že dľho nebola kapitola ale mala som toho veľa. Ak sa vám kapitola páčila tak budem rada za každý vote a koment.
(Sorry za to že táto kapitola sa skončila tak ako sa skončila ale pitrebujem trošku drámy a nechcem písať o tom ako len sú spolu ale aj trošku takto )
YOU ARE READING
Bars and Melody
RandomČítaj a dozvieš sa Najlepšie umiestnenie: # 1barsandmelody # 8Leo