kapitola 11

52 5 2
                                    

Ráno:
Rano som sa zobudila v Leovej mikine. On ešte spal takže som mala krásny pohľad na jeho krásnu bezchybnú tvár.
Keď sa zobudil tak som sa zlakla kedže som nečakala že sa zobudí.
„Dobré ránko láska,”povedal a pobozkal ma. 
„Dobré ránko Leo”povedala som.
„Prečo si si vybral práve mňa?”opýtala som sa lebo som bola zvedavá.
„Lebo si podľa mňa dokonalá,milá,krásna,miluje ťa moje srdce,neodolateľná a nie si ako iné že sa zmaluješ ako k*rva”povedal a zahladel sa mi do očí.  Už som povedala že milujem jeho krásne oči? Ak nie tak to hovorím práve teraz.
„A čo sa ti páči na mne?”povedal a ja som sa zamyslela.
„Oči,srdce,že si dokonalý,tvoj smysel pre humor,proste ťa milujem aký si vo vnútri”povedala som a dala mu pusu na líčko. Zatváril sa urazene takže som ho pobozkala na pery a začali sme sa bozkávať. Keď sme sa uráčili vstať tak som išla urobiť raňajky. Palacinky čo iné pre malého chlapca ktorý si vie na ňu nakidať kilo nuttely. Kým dom robila palacinky tak mi vždy jedna možno dve zmyzli. Keď sme mali dojedené tak sme pozreli film konkrétne Marvelovku(milujem tie filmy). Po pozretí filmu sme sa išli prejsť a išli sme na zmrzlinu. Keď sme sa vracali ku mne domov tak sme po ceste stretli pár fanúšičiek.
F:Môžeme sa s vami odfotiť??
Eli: To sa chcete odfotiť aj so mnou?
F:Jasné prečo nie my sme tie ktoré to rešpektujú
Leo: Rak to som rád že moje Bambinos majú radi moju priateľku
Keď sme sa pofotili tak sme prišli domov prešli sme do mojej postele a hneď sme zaspali. Asi o 3 hodiny sme sa zobudili. Zobudila som sa na to ako ma niekto hladká po tvári. Po chvíli zvonil zvonček tak som išla otvoriť. Ale videla som čo som nemala. Uslzenú Bell.
-----------
ČO SI MYSLÍTE ŽE SA STALO?
CELÚ KNIHU VENUJEM.......(TÁ DOTIČNÁ TO VIE). 

Bars and MelodyWhere stories live. Discover now