Áno rozhodla som sa napísať ďalší koniec keďže ten koniec bol smutný. Veľa ľudí(dobre až tak veľa ich nebolo😅) chceli aby som napísala aj šťastný koniec. Dopredu sa vám chcem ospravedlniť že tento koniec nebude najlepší keďže som B&M prestala počúvať a teraz počúvam One Direction ❤️.
__________________________
Vchádzam do nášho domu a vidím neznáme ŽENSKÉ topánky. Počkať ženské? Ale to nie sú ani Tillie a ani Leovej maminy tak potom koho sú??? Potichu vojdem do kuchyne a vidím na stole otvorené víno. Vojdem do spálne a vidím niečo čo by som neprišla vidieť ani nepriateľovi. Vidím tých dvoch ako si to tam rozdávajú a vôbec im nevadí že tu stojím medzi dverami. Tak s týmto si pri mne skončil. Choď tam odkiaľ si prišiel.
"Netuším vás náhodou lebo ako vidím tak áno"povedala som. Obaja sa zľakli a zakryli sa MOJOU perinou.
"Áno rušíš ak nevidíš "povedala mi tá štetka. Piča jedna pojebaná.
"Leo ako mi chceš toto vysvetliť??"opýtala som sa Lea a ten bol ticho a len plakal.
"Bett ja ti to vysvetlím len ma prosím neopúšťaj"povedal ale ja som ho nepočula lebo som bola za vchodovými dverami ktorými som nezabudla riadne buchnúť. Hneď ako som tými dverami buchla,tak som sa zrútila. O chvíľu som počula ako sa otvorili dvere a Leo ma objal. Snažila som sa mu vytrhnúť z objatia ale nepodarilo sa mi to.
"Poď Bett,pôjdeme dnu"povedal a tak sme aj urobili.
"Bett prosím odpusť mi to. Nechcel som ti spraviť. Vieš že ťa milujem a milujem aj našich drobcov. Neviem si predstaviť život bez vás. Ste ako môj kyslík ktorý musím dýchať. Prosím odpusť mi to. Ja...áno som kokot a debil ale milujem ťa a nikdy som neprestal. Prosím"povedal a rozplakal sa. Ja som na tom nebola inak.
"Leo milujem ťa a preto ti odpúšťam,ale ak sa to stane ešte raz tak ti už neodpustím. Zabudnime na toto,len si kúpime nový byt lebo ja už v tomto byte žiť nechcem"povedala som a on tiež súhlasil.
O 4 mesiace pozdejšie:
Leo pre nás kúpil nádherný dom s obrovskou záhradou. Odvtedy to nespravil a som za to rada. Dnes máme výročie. Práve v tento deň pred 2 rokmi som mu dávala moje jahody. Zasmiala som sa nad spomienkou. Ale zrazu som pocítila pichnutie v bruchu a pocítila som ako mi praskla voda.
"Leo kde si,ja rodím"kričím aj celý dom ale nikto sa neozýva. Musím niekomu zavolať.
"Ahoj Bell mohla by si ku mne prísť,ja som začala rodiť a neviem čo mám robiť"povedala som tak rýchlo že neviem že či mi rozumela.
"Už bežím aj s Charliem"povedala a zložila to.
Na ďalší deň:
Konečne mám svoje zlatíčka pri mne. Leo pre chvíľou prišiel a zobral si malého Christopher-a do rúk a usmieval sa ako slniečko. Vlastne sa mi splnil sen. Mám manžela do ktorého som bola od svojich 13 a mám s ním dokonca aj deti. Niečo lepšie na svete nemôže byť. Máme ešte dievčatko a to sa volá Maja. Chcela som aspoň jedno slovenské meno a keďže Leo vymýšľal meno pre dievča tak ja som vymyslela meno pre dievča(dúfam že baba po ktorej som pomenovala dievčatko si toto prečíta😂😂)
A tak sa skončil príbeh o mojom živote
_____________
Koniec
The end
Конец
Tak a toto je naozaj koniec tohto príbehu. Chcela som napísať kapitolu aj so šťastným koncom tak tu je. Áno viem trvalo mi to dlho ale nemala som čas. V poslednej dobe sa snažím venovať škole lebo chcem prejsť 9-tku a chcem sa dostať na moju vysnívanú strednú školu.
Okey už vy som mohla prestať hovoriť o sebe a ahojte ❤️
YOU ARE READING
Bars and Melody
RandomČítaj a dozvieš sa Najlepšie umiestnenie: # 1barsandmelody # 8Leo