To już dzisiaj... Tak to ten dzień kiedy młody Jeon Jungkook wybiera się na przesłuchanie do wielkiej wytwórni Big Hit Entertainment.
Z samego rana w pokoju nastolatka można było usłyszeć hałasy. Jungkook bowiem nie mógł zasnąć i cała noc zarwał by nauczyć się idealnie tekstu, by choć mały błąd nie wtargną się podczas przesłuchania. Gdy na zegarku wybiła godzina szósta, chłopak odrazu zaczął rozgrzewać swoje struny głosowe.
Wszytko szło jak po "maśle", oprócz tego że Kookie trzęsł się jak galaretka. Ćwiczył tak dopóki na zegarku nie wybiła godzina dziewiąta, w tedy zaczął zabierać potrzebne mu rzeczy i iść w stronę auta pospieszajac mamę. Co prawda przesłuchanie zaczynało się w południe, ale trzeba też było tam dojechać, a chłopiec chciał być wcześniej chwilę i trochę się rozejrzeć.
/speed time/
Tak to ta chwila piętnasto-letni Jungkook stał przed wielkim budynkiem BHE. Serce waliło mu jak oszalałe, na twarzy stał się cały blady, o mało co nie zemdlał.
Właśnie o godzinie jedenastej pięćdziesiąt-pięć nastolatek przeszedł przez drzwi wytwórni, podszedł do recepcji, przy której siedziała miła młoda kobieta (na oko dwadzieścia osiem lat), zapytał się którędy na przesłuchanie. Recepcjonistka wstała i pokazał na windę, powiedział że Jeon ma się udać na czwarte piętro i czekać przed trzecimi drzwiami po prawej.
Przerażony chłopak wykonał polecenie miłej kobiety i udał Sie na wskazane piętro.
Gdy wyszedł z windy udał się pod drzwi, i jak się okazało nie był pierwszy, stało już tam z trzydzieści osób, każdy wyglądał na bardzo zaestresowanego, w sumie co się dziwić w końcu to marzenie (prawie) każdego nastolatka.Gdy Jungkook stał już niedaleko drzwi popierając ścianę pobiegł do niego...
~~~
Tak wiem zaczynam trzecie opowiadanie, lecz myślę że to będzie inne... lepsze. Będę pisał tamte, lecz chyba najbardziej chce się skupić na tym .... nie wiem jak mi to wyjdzie ponieważ ósma klasa SSIE ...
Myślę że się podoba i w weekend postaram się dodać do wszystkich opowiadań rozdziały.. także żegnam buzi :*
민코 ❤🌺
CZYTASZ
Why...🔕 [jjk▪kth]
Fanfiction...Jego bycie jest jak zakazany owoc... ✔Top: Kth ✔Bottom:Jjk 《Angst•otp•fluff•18+》 Pairing poboczne: K.sjxK.nj M.ygxJ.hs