Vandaag is de dag. De dag dat ik naar Vampire Academy ga. Een nieuw begin, nieuw leven een hele nieuwe start. Ik ga samen met mijn beste vriendin Sanne ze is al 16 en al getransformeerd naar een vampier, ze gaat naar deze school om er achter te komen wat haar krachten zijn. Ik moet nog 16 worden en dan kan ik ook achter mijn krachten komen, ik heb er super veel zin in. Sanne komt er straks aan. Dus ik ging me douchen, van een goede koude douche wordt ik wakkerder. Ik ging me daarna aankleden ik deed een roze truitje aan waar New York opstaat met een zwarte leren broek en zwart/witte All Stars. Ik deed makkelijk make-up op een beetje mascara en oogpotlood bij mijn lichtblauwe ogen en wat lipgloss. Ik wou iets nieuws met mijn haar dus ging ik mijn lange blonde haren krullen en 2 plukken naar achter gedaan en vast gezet.
Toen ik beneden kwam had mijn moeder al pannenkoeken en bacon klaar staan. Ik at het snel op en dronk mijn melk op. Even later ging de bel en daar stond Sanne een meid met zwart haar, vel rode ogen, en als ze lacht zie je gewoon de scherpe hoektanden, een kort topje waarvan je de buik kon zien met een navelpiercing, een lichtblauwe broek en roze Nike's. Sanne is een heel zelfverzekerd meisje, neemt geen blad voor haar mond en kan soms een beetje intimiderend zijn (gelukkig niet tegen mij). We knuffelden elkaar gelijk en ze zei: Ik heb er echt super veel zin in!. En dat had ik ook natuurlijk, ook al ben ik nog geen echte vampier. We namen Afscheid van onze moeders en gingen de bus in die ook andere toekomstige leerlingen ophaalt. We gingen samen in de bus naast elkaar in de bus zitten, we hadden al wat leuke jongens gespot en er werd wat gefloten. Maar er zat niet een speciaal iemand tussen, maar Sanne had al een oogje op een jongen. Hij kwam dichterbij zitten en zei: Hey! en hoe heet jij knapperd? en Sanne zei: Hey, Sanne en jij? hij zei: Ik heet Daan. Sanne zei: Oke mooie naam haha hij zei: Jij ook een mooie naam voor een mooie dame ;) zou ik je nummer mogen hebben? Sanne zei: Ja hoor het is 06******** Oke dankje!. Uiteindelijk stopte we bij het laatste huis en er kwam een knappe jongen binnen je zag zijn sixpack en spieren nog door zijn t-shirt hij had mooi donkerblond haar en gele ogen blijkbaar dus ook al een getransformeerde vampier. En hij ging naast Daan zitten blijkbaar is dat dus zijn beste vriend. Toen ging de bus weg naar Vampire Academy!
JE LEEST
The Vampire Love.
VampireHey ik ben Eva en ik ben 15 jaar en ik wordt bijna 16 en dan gebeurt er iets waar niemand van af weet behalve mijn familie. Ik ga naar een nieuwe school The Vampire Academy dat is een soort internaat om je krachten te leren kennen en je mate waar je...