Mijn Eerste Schooldag En Transformatie.

173 6 0
                                    

Toen we onze roosters hadden opgehaald gingen we naar onze verdedigings les. We hadden les van een meneer Oakwood en hij was echt aardig. We moesten in twee tallen werken en ja de jongens en meisjes werden samen gedeeld en ik was met Jax. Iedereen moest met hun oefen partner oefenen op sparren. En meneer Oakwood zei: Dit zijn goede oefeningen voor als je in moeilijke situaties zit waarbij je zult moeten vechten. Dus onthoud alles van deze lessen goed! Toen we aan de eind van de les ook al andere lessen hadden gehad hebben we nu de leukste les: PAUZE!

Eerst zaten Sanne en ik met z'n tweeen en toen kwamen Daan en Jax erbij zitten. Daan loopt de hele tijd te flirten met Sanne en Sanne vind het wel leuk. Jax en ik zaten gewoon met elkaar te praten als vrienden maar wel meer meiden hadden dus een oogje op hem ik kreeg dodelijke blikken toegericht. Jax zei: Maak je maar geen zorgen ik zie ze toch niet zitten ik zie anders een hele mooie meid zitten. Toen die dat zei knipoogde hij nog even en ik moest ervan blozen. Toen de pauze bijna voorbij was kwamen er al veel leerlingen achter hun kracht eigenlijk in feite iedereen behalve Jax en ik. Daan en Sanne ook Daan had de kracht van water en Sanne van vuur dat past wel bij haar ze is een pittige meid. Toen kwam de directeur en zag het allemaal en zei dat iedereen met de krachten apparte lessen kon volgen en dat Jax en ik hem moesten volgen naar zijn kantoor. Onderweg begon ik steken in mijn hersens te krijgen en Jax zei: Je ogen veranderen van kleur en je hoektanden komen door! Ik schrok ervan toen die dat zei want ja vampiers transformeren pas als ze 16 zijn en ik ben het eerder. Ik dacht in mijn hoofd van: Hoe kan dit gebeuren?!. De directeur zag het en keek in mijn ogen en zei: Je bent een hele bijzondere meid, en jij ook Jax jullie hebben iets wat heel erg zelden voor komt bij vampiers. Kom maar gauw mee. Ik snapte het al een beetje want mijn moeder zei altijd al dat als ik 16 zou worden dat ik een speciale vampier zou zijn.

Toen we uiteindelijk bij het kantoor van de directeur waren was ik al getransformeerd. Hij gaf me een spiegel, mijn ogen waren net zo geel als de ogen van Jax ookal had ik nog nooit een vampier met gele ogen gezien, en mijn hoektanden waren scherp geworden en mijn lippen hadden een zacht zuurstok roze kleur gekregen. Toen ik mezelf goed had bekeken begon de directeur te praten en hij zei: Jullie zijn allebei zeer speciale vampiers, morgen of overmorgen zullen jullie ergens op jullie lichaam een maanteken zien het lijkt of het gebrandmerkt is maar dat is het niet. Dit betekent dus dat jullie 2 maan vampiers zijn jullie hebben de kracht van de maan, jullie leven dan van de maan en ademen van de maan. Het maakt jullie krachtig en vooral als de volle maan schijnt. Dus bereid jullie voor op speciale lessen en verdedigings lessen. Oh en voordat ik het vergeet jullie krijgen nog wel 1 element dus dan hebben jullie 2 krachten maar weet jullie leven dan van de maan! 

The Vampire Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu