Feest! 2

141 7 1
                                    

Toen iedereen op het feest was was het begonnen. Jay gaf me wat te drinken en ik keek rond me heen tot ik iets zag wat ik niet wou zien! Ik zag tiffany in een keer heel sexy tegen Jax dansen en dan keek ze me ook nog eens zo geirriteerd aan. Jay wou dansen dus ik deed hetzelfde want Tiffany had eerst een oogje op Jay maar toen ze mij en Jax zag begon ze te stoken. Ik zag hoe Jax me aan keek en het was niet blij. Sanne en Daan zagen de spanning tussen ons allemaal. En zonderna te denken begon ik in een keer Jay te zoenen, ik had me mijn eerste zoen voorgesteld met Jax maar hij dacht er dus anders over. Tiffany werd zo jaloers dat ze boos op me afliep ze stond voor me ze wou me slaan ik wist het gewoon maar wat deed Daan hij stuurde een plas water boven haar en liet het op haar vallen. Ze was in een keer kletsnat en liep huilend weg. Jay ging achter haar aan en ik ging gewoon rustig verder dansen. Jax draaide me om hij trok me dicht tegen hem aan keek me in mijn ogen en zei: Ik wil mijn leven alleen met jou delen, ik hou van jou. En toen kuste hij me ik keek hem aan en zei: Ik hou ook van jou.

Toen iedereen verder ging met feesten, hoorde we opeens een geluid echt raar. En daar waren ze weer de Psi vampieren maar nu met nog veel meer. Iedereen was geschrokken en stond later klaar om aan te vallen. De leider van de Psi Vampieren kwam naar voren Jax en ik hadden ons achterin verscholen dat moest van de directeur als ze weer kwamen. En de leider zei: Waar zijn ze?! Waar zijn die 2 leerlingen die over de maan heersen?!De directeur zei: Ze heersen er niet over ze leven ervan en het is hun kracht en jij zult ze nooit krijgen! De Psi leider was boos en opeens begon iedereen te vechten, Jax en ik zaten bij een luik en we deden hem open en gingen er maar in en ik sluitte hem. Het was donker toen we eenmaal beneden zaten dus gebruikte we wat vuur als licht. Nu we al een tijdje aan het rondlopen waren stonden we voor een grote deur. Als je hem open wou krijgen moest je er alle 4 elementen in blazen en dat hadden wij niet, en we waren best wel nieuwschierig. In een keer hoorden we wat achter ons, we draaiden gauw om en schrokken van een paar leerlingen die ons gevolgd zijn. Eentje zei: Van de directeur moesten we jullie volgen om de deur te open, we hebben ook een maankracht nodig. Jax zei: Dat doe ik wel. Ik zei: Nee ik doe het. En samen bliezen we met z'n de elementen erin, toen de deur eenmaal open ging was het echt groot en vol met wapens. En boeken ik dacht wat moet ik daar nou weer mee? Maar het waren dus boeken over water, aarde, lucht en vuur en de maan!

The Vampire Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu