Pov Lianne
Ik ben rustig in mijn kamer fortnite aan het spelen tot Romaina in een keer binnen komt stormen. Ik spring omhoog en als schrik reactie geef ik Romaina bijna een karate kick in haar buik. 'Godverdomme Lianne!' Schreeuwt ze nog naar me. Zodra Romaina mijn headset van mijn kop heeft afgetrokken pakt ze me bij mijn arm en trekt ze me naar beneden en duwt ze me op de bank. 'Blijf hier.' Zegt ze nog. En voor dat ik het weet wordt Anne naast me op de bank geduwt. 'Godverdomme Romaina je duwt wel twee zwangere vrouwen op de bank!' Schreeuwt Anne nog. 'Boeit me niks.' Zegt ze. Romaina pakt ons bij ons armen en trekt ons mee naar buiten. We worden door Romaina mee getrokken naar het station. Ze duwt ons hier ergens op een bankje. Dit duurt nog geen twee minuten want we worden al snel mee getrokken naar het perron waar we door Romaina in de trein worden geduwt. 'Romaina fuck off!' Schreeuwt Anne. 'Waar de fuck gaan we heen Romaina!' Schreeuw ik. 'Naar de boys!' Schreeuwt Romaina terwijl we naar drie vrije stoelen zoeken in de trein. 'Naar de boys?' Zegt Anne. 'Ja de boys aka Link, Jer, Joost en Harm.' Zegt Romaina. 'Wacht waarom gaat Eline dan niet mee?' Vraagt Anne. 'Omdat Eline Joost kut vindt.' Zegt Romaina. Ik begin te schreeuwen. 'Lianne doe effe normaal.' Zegt Romaina. 'Kan niet!' Schreeuw ik. 'Ik ga mijn hurmpie wumpie weer zien!' Schreeuw ik. Romaina en Anne kijken me raar aan als ik hurmpiw wurmpie heb uitgesproken. Een groepje van vier meiden komt op ons afgelopen. 'O mijn god, zijn jullie de vriendinnen van Link, Jeremy en Harm?' Vraagt een van de meiden. 'Jep.' Zegt Romaina. 'Mogen we alsjeblieft met jullie op de foto?' Vraagt een van de meiden heel lief. 'Tuurlijk!' Roep ik enthousisast. Het meisje pakt de telefoon uit haar zak en maakt een selfie met ons. 'Super bedankt.' Zegt het meisje. 'Graag gedaan.' Zeg ik lachend. 'Waar gaan jullie eigenlijk heen?' Vraagt het meisje die de foto heeft genomen. 'We zijn onderweg naar ledgends of gaming.' Zegt Anne.
[YDY mensen dit is deel 1 van het real life gedeelte en er komen meer delen ;)]
[Ja ik heb het weer druk met school dus er zijn weer weinig updates ;(]
JE LEEST
GAME OVER [De Squad]
Fiksi PenggemarCompleted ✔️ De Squad speelt truth of dare [GAME MASTER JOINED] De game master weet alles Een leugen... Een opdracht niet uitgevoerd... WHEN WILL THEY BE GAME OVER... Highest rank : #21 in fanfictie (30-7-2018) Precies #336 in fanfictie (4-11-2018)...