Prințul

10 2 0
                                    

Mă trezesc într-un sat cu un băiat ce mă ține de braț.
-Cine eşti? Unde sunt?
-Eu sunt Adam Smith şi sunt prințul acestui tărâm. Tu cine eşti fetiţo şi ce faci aici?
-Nu ştiu cine sunt eu m-am trezit în padurea de îainte de acest tatâm şi în timp ce mergeam m-am izbit de ceva şi apoi am simțit o mană ce ma tras şi m-am trezit aici. Îmi pare rāu că te deranjez am să plec şi promit că nu voi spune nimic despre acest loc. La revedere majestate.Mă înclin uşor în fața lui şi mă întorc pregatită să reiau drumurile padurii.
- Stai! Poți rămâne aici dar trebuie să-mi dai ascultare şi sã-mi devii servitoare personală.
- Serios?! Mulțumesc majestate este o onoare pentru mine.
- Bine Izabella atunci hai la rege să i te prezint.
- Izabella cine este Izabella?
- Tu prostuț-o!Acesta este numele tãu de acum inainte şi apropo pe mine sau pe rege nu trebuie să ne minți vrodată. Bineînțeles decat dacă nu este pentru ziua lui sau a mea în rest nu ai voie.
- Desigur majestate.spun cu sfială.
-Sã mergem! Imi spune el autoritar.
Íl urmāresc cu sfială,uitându-mă la oameni din jurul meu cum îl slutau pe prinț mândri că îl vad. Casele erau tradiționale, vesele, îmbibate în mireasma florilor şi adancite în respectul pentru familia regală.

Ținutul ascunsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum