"Amidraliin hamgiin saihan n HAIR yum"
Bi 3 jiliin omnoos negen zaluutai uyrhej ehelsen. Ter maani mash egduutei, hoorhon aashtai bas halamjtai. Tuuntei baihad ayulgui, bas taivan sanagddag. Ter maani anh nadad uyrheh sanal tavij baihdaa ih sandarch baij bilee. Uneheer egduutei sanagdsan gej yaanaa. Tuundee bi mash ih hairtai. Minii naiz zaluu, udahgui nohor min boloh zaluug Kim Yugyeom gedeg. Harin namaig Yoon Jiweon gedeg. Bid 2 2uulaa omno uyrhej uzeegui bolohoor anh uyrhej ehleed yu hiihee medehgui ih tulgamdaj bilee. Harin odoo bid 2 hamt amidarch baigaa. Gehdee bid 2 tusdaa oroond untdag.
Ogloonii nar nuden deer tusaj bi serlee. Ornoosoo bosood ariun tsevriin oroo oron nuur gar shudee ugaagaad gal togoo oron hool hiij ehellee. Heseg hugatsaanii daraa belhuuseer maani 2 gar orj iren namaig tevrehed huzuun deer min haluun amisgal medregdene.
Bi: Saihan amarsan uu, hairaa?
Yugyeom: Saihan. Saihan amarsan uu, minii hair?
Bi: Odoo hool bolloo. Minii hair shireen deer ochood suuj bai.
Yugyeom: Oilgoloo /ineemsegleh/
Yugyeom hoolnii shireenii ard ochin suuv. Bi hooloo belen bolgochihood shireegee zasaj baital Yugyeom nad ruu yordiin uyd shirtdegeesee arai ooroor shirtene.
Bi: Yasan?
Yugyeom: Ain? ...... yagaachgui ee. Hool saihan unertej baina shuu /ineemsegleh/
Bi: /inemsegleh/
Shiree zassanii daraa bid 2 hamtdaa hooloo idsen yum. Hooloo idej baihad Yugyeom dahiad l neg tiim oor hartsaar namaig shirtene. Bi gaihan asuusan ch dahiad l yum helsengui. Hooloo idej duusaad bid 2 ajil ruugaa yavtsgaalaa. Bi negen goo saihnii company-d shinjeechiin bagt ajilladag. Harin Yugyeom barilgiin company-d ahlah injener hiideg. Bi ajil deeree ireed neg l sain anhaaral tovlorch ogohgui bailaa. Uchir n Yugyeomiin hachirhaltai harts minii sanaanaas garahgui baisan yum. Uneheer nad ruu yagaad tiim sonin hartsaar haraad baisan yum bol?
??: Jiweon-ah
Bi: Ain?
??: Chi turuunees hoish yu bodood baigaa yum? Lav l ajlaa bodoogue.
Bi: Aan harin neg yum sanaanaas saldaggue
??: Yu?
Bi: Eumbi, mania naiz zaluu onoo ogloo nad ruu neg l oor hartsaar haraad baisan yum aa. Tegeed gaihaad l ..... Tanai nohor chin tegdeg uu?
Eumbi: Oor gej yamar hartsaar?
Bi: Medehgui ee. Omno nad ruu ih enhrii zoolon hartsaar hardag baisan. Tegsen onoodor neg tiim....yu gemeer yum be de.....yamar ch l baisan tiim enhrii harts bish baisan.
Eumbi: Bi oilgochih shig bolloo.
Bi: Yu yum?
Eumbi: Neg tiim shirrun ch yum shig bas enhrii ch yum shig sonin hartsaar harj baina uu?
Bi: Tiim
Eumbi: Ta 2 hamt amidardag gel uu?
Bi: Mhn
Eumbi: Tegvel naiz zaluu chin chamaig husej baina aa gesen ug. /ineemsegleh/
Bi: Huseh ee?
Eumbi: Mhn
Bi: Ter n yu gesen ug yum?
Eumbi: /ineeh/ Chi uneheer nasand hursen hun mon gej uu? Iim zuil hurtle medehgui yu?
Bi: Yu?
Eumbi: Ter chamaig bur moson ooriin bolgohiig husej baina gesen ug.
Bi: ???