- Jennie -
Kapıyı çarpıp yanımdan uzaklaşınca arkasından bakakalmıştım. Biraz haklıydı ona karşı hep soğuktum. Fakat sebebi vardı. Ona yakın olmak istemiyordum çünkü bana kendimi değişik hissettiriyordu. Özellikle kendime geçmişteki olaydan sonra sınır koymak istedim. Ailesi ölünce ona destek olmak istedim. Hep yanındaydım. Sonra benden uzaklaştı ve sanki rolleri değişmişiz gibi oldu. Ben ona yaklaşmak istesem bile beni geri çeviriyordu. Benim ona yaptığım gibi...
Yarasının acıdığına emindim. Neyi var anlamaya çalışıyordum ama aklıma bir şey gelmiyordu. Biri ona zarar mı veriyor diye düşünmeden edemiyordum. Garip halleri beni üzüyordu. Eski Lisa'yı çok özlüyordum.
Beni görünce gözlerinin içi gülen, espirili, neşeli, sıcak, samimi, komik, sohbet etmeyi seven, bana karşı hep çocuk gibi davranan, sahiplenen, güler yüzlü, eğlenceli, gezmeyi seven, yemek yemeyi seven, dedikodu yapan ve en önemlisi mutlu olan ve beni mutlu etmek için şekilden şekile giren Lisa'yı özlüyordum. Bana sarılıp öylece kalan, sarıldığında kalbinin sesini duyabildiğim, bana bakarken kaybolan Lisa'yı özlüyorum. Evet, onu çok özlüyorum.
Ne oldu bu kıza böyle? Benim minik Lisa'ma ne oldu?
- Lisa -
L: Öldü. Öyle mi? Öldü. O adam yine bir arkadaşımın canına kıydı ve siz hala adamı bulamıyorsunuz öyle mi? Bu ne sikim bir iş? Sizi mi öldüreyim? Ne istiyorsunuz? Onun bana yapmak istediğini ben mi size yapayım?
X: Biz özür dileriz onu-
L: Bulmak zorundasınız. DUYDUN MU BENİ?
X: D-duydum.
L: Hata istemiyorum. Biletinizi diğerlerine yaptığım gibi keserim. Acımam.
X: Tamam.
L: Çık git şimdi.
Kapıdan çıkan çocuktan sonra içeriye gelen Seulgi konuşmaya başladı.
S: Bu adam iyice kaşınıyor.
L: Farkındayım ve çok sinirliyim.
S: Bulmak zorundayız artık.
L: Biliyorum.
S: İyi görünmüyorsun.
L: Sorun yok iyiyim.
S: İstiyor musun?
L: Evet.
Seulgi yanıma yaklaşıp iğneden enjekte ettiği uyuşturucuyla beni rahatlatırken sinirim henüz yatışmıyordu.
L: Burası sana emanet. Ben çıkıyorum.
İşim var.S: Tamam dikkat et.
L: Ederim.
Mezarlığa gidip yeni bir yara açmaya hazırlanmıştım. Gittiğimde gördüğüm manzara kanımı dondurmuştu. Boş olan mezarı toprakla kapatmış ve üzerine bir kutu içinde küçük bir not bırakmışlardı.
X: Selam güzelim. Arkadaşına yaptıracak bir mezar bulamadık biz de cesedini cayır cayır yaktık. Hatta ceset demeyelim de yarı uyanık halini diyelim :)
Senin mezarını açık görünce kapatasımız geldi. Malum senin sonun o toprağın altı olacak. Tıpkı öldürdüğünüz abim, ailen ve ölen tüm arkadaşların gibi. Kendine iyi bak daha çok işimiz, öldüreceğimiz çok arkadaşın var, görüşeceğiz Manoban. ;)....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dependent // JenLisa
Фанфик+Bağımlısın sen. -Biliyorum. +Kendine zarar veriyorsun. Bırak şu saplantıyı. -Tek saplantım bu mu ki bırakayım? +Başka ne var? Söyle seni kurtarayım. Tek başına olmuyor işte söyle sorun ne? Neye bağımlısın sen? -Sana. Kendinden kurtarabilecek mi...