Cap 2

21 4 0
                                    

Azi e prima zi de liceu a clasei a 11-a...am câteva emoții dar le pot stăpânii.. Dimineață, mă trezesc și îmi fac rutina..Mă îmbrac in:

Imi iau rucsacul in spate, îmi iau la revedere de la părinți și ies pe ușă mestecând o guma

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Imi iau rucsacul in spate, îmi iau la revedere de la părinți și ies pe ușă mestecând o guma. Max și Lexie mă așteptau în fața casei (am uitat sa menționez că stau la casa). Plecăm împreună iar o data ce ajungem, mergem fiecare la noi in clasa. Eu sunt in clasa cu Max, care e și colegul meu de banca. Iar Lexie e clasa a zecea și e la parter. Noi fiind la etajul doi.

*După terminarea orelor*

Ne întâlnim toți în fața școlii:
Eu-Si cum au fost orele tale Lexie?
Lexie (L)- Ok...de când mă întrebi tu chestii despre școală?
Eu-De acum...In fine, aveți chef să mergem în oraș? Să mâncăm o pizza, e trei și eu mor de foame.
L-Ok..Dar nu știu dacă mă lasă mama...
Max (M)- Și eu vreau să mergem ..dar Lexie ai 16 ani...de ce nu te-ar lasă?
L-OK Pai nush...in fine acum o sun sa o întreb.

Lexie se depărtează doi pași că sa o sune pe mama ei. Chiar nu înțeleg faza...Max are dreptate, Lexie are 16 ani e adolescenta dar se pare că mama ei nu înțelege asta...Stai puțin, Lexie se face că vorbește la telefon dar pe ecran e încă imaginea de acasă....
L-Gata...a zis că mă lasă
M-Ok haideți
Eu-Sigur Lexie?
L-Da...de ce nu m-ar lasă?Adică sunt mare ..
Eu-Da...Haideți atunci

*Ajunși acolo*
Ii sună telefonul lui Lexie.
Eu- Nu răspunzi?
Lexie - Ammm. .nu nu e important (avea telefonul în fața ochilor, văzuse cine o sună).
Eu-Dar cine este?
L-Nimeni important.. Stii ceva mă duc până la toaleta..
Eu-Dar cine sună?
L-Nu e treaba ta bagacioas-o !!
M-Fetelor nu va mai certați!
Telefonul încă suna atunci mă ridic peste masa și il smulg din mana.Era mama ei, doamna Williams. Răspund:
Ea-Lexie draga de ce nu răspunzi, unde ești, azi ți-ai terminat cursurile la trei...deja ți-am pus ciorbica in castron
Eu-Amm...nu sunt Lexie, sunt Zendaya..Lexie e cu mine și cu Max la pizzerje, in centru...A zis că v-a sunat și că ați lăsat-o...
Ea-Lexie nu a sunat pe nimeni!!!Da mi-o la telefon acum!!!😡
Ii dau telefonul:
Ea-Lexie!!!!Vino acasă în momentul asta!
L-Dar mama...deja am comandat pizza..😧
Ea-Nu mă interesează. La 4 sa îmi fii acasă, grabeste-te pt că acum e trei 41.!
L-Offf...bine. apoi închide telefonul nervoasa.Isi ia ghiozdanul in spate și pleaca furioasă fara să zică un pa sau ceva de genul....

Eu-Lexie??
M-Las-o a plecat deja...
Parca mă simt prost...îmi e mila de ea...are o mama mult prea exigenta...

Se lasă seara...e 9:56
M- Zendaya, mai stam?
Eu-Eu zic sa plecam...mai povestim pe drum...
Când eram prin centru o mașină mare bej a oprit lângă noi. Apoi dintr-o data mi s-a pus ceva pe față și apoi am adormit..

A doua zi.

Sper că v-a plăcut. Nu uitați de vot..😘😘😘

Just a girl💛Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum