Dimineata, ma trezesc plictisita, stiind ca va urma o noua zi oribila din viata mea. Imi ridic telefonul de pe noptiera si ma uit la ceas, e 10:49. Asa ca ma ridic din pat si ma duc in bucatarie pentru a vedea ce mananc. Dupa ce scotocesc cateva minute prin dulapuri si prin frigider gasesc o caserola si inauntru jumate de senvis cu sunca.
Eu-Mamaaa!!!Urlu eu cu speranta sa ma auda
Mama-Nu mai urla Zendaya!!!!!Nu te auuudddd!!!!urla ea la mine
Dupa cateva secunde vine in bucatarie si ma intreaba putin nervoasa:
Mama-Ce vrei?
Eu-Ii bun sendvisul asta?
Atunci imi smulge caserola din mana si miroase senvisul.
Mama-Nu prea cred. Mananca si tu altceva.
Eu-Ce as putea manca??Tu nu vezi ca frigiderul este gol!? Tip eu furioasa
Mama-Tu nu vorbesti cu mine pe tonul asta domnisoara!!
Eu-Nu vorbesc pe niciun ton!!!
Mama-Sunt o femeie insarcinata in a noua luna, cu copilul pregatit sa se nasca si nu am chef de crizele tale de nervi Zendaya!
Eu-Nu am crize de nervi, da!?
Mama-Huuh...Zendaya, intelege ca nu am voie sa ma enervez cu copilul in pantece.
Eu-Bine, scuze...
Mama pleaca din camera iar eu ma enervez si ma duc sa imi fac rutina. Dupa ce ma spal ma imbrac intr-un tricou alb pe care este semnul de la nutella si imi iau o fusta neagra cu o palma peste genunchi. Imi iau geanta pe umar si ma decid sa ma duc in oras sa mananc ceva. Dupa inca doua ore imi savuram sprite-ul cand aud ca imi suna telefonul. Era mama.*Convorbire telefonica*
Eu-Alo, ce e mama?
Mama-Ahh...Zendaya, unde esti? Spune ea cu respiratia intretaiata
Eu-In oras, am iesit sa mananc si eu ceva...ce este? S-a intamplat ceva?
Mama-Da Zendaya. Sunt la spi...spital..hh..Bebele este pregatit sa vina.
Eu-Oo doamne!!! La ce spital esti!!??
Mama-Sf.George
Eu-Acum vin!!Pa
Atunci ma ridic panicata de la masa, inghit ultima gura de suc si las pe masa nota de plata. Pentru a ajunge la timp am inceput sa alerg. Doar ca nu a fost o alegere prea buna pentru ca eram pe tocuri, si cum si asa sunt o impiedicata am picat.
Cand, simt doua brate care ma iau de mijloc si ma ridica.Era MARCO!!!
Eu-Aa, hei Marco! Mersi
MC-Nu ai pentru ce! Spune si imi zambeste. Unde te grabesti asa de tare?
Eu-Mama e la spital! Trebuie sa nasca!
MC-O doamne!Haide, te iau eu cu masina, urca!
Langa noi era un BMW negru super misto, care chiar era masina lui Marco!
Dupa ce urc ma intreaba la ce spital e si ii dau adresa. Cand ajungem iesim amandoi repede din masina si intram in spital.Receptie
Eu- Buna, imi poti spune te rog in ce sala este doamna Duncan (numele meu si al mamei de familie)?
S- Sala 29
Eu- Multumesc, spun plecandEu- Haide Marco!!
MC-Acum acum
Intram in sala iar mama deja nascuse. Am pierdut punctul culminant dar asta este...
Eu-Mama, ești bine?
Mama-Da draga, mulțumesc, spune și îmi zâmbește
Eu-Ma bucur. Ce scumpă e, spun uitandu-ma către surioara mea
MC-Da, e atât de drăgălașă
Mama-Multumesc Marco, dar scuze că te întreb, ce cauți aici?
Eu-Poveste lunga, „m-a cules“ de undeva de pe drum, spun uitandu-ma către Marco iar apoi am început toți să râdem
MC-Scuzati-ma dar eu trebuie sa plec, am de făcut niste contracte pentru serviciul tatălui meu
Mama-Sigur dragule, pa!!
Eu-Haide, dacă vrei vin să te conduc până afara
MC-Ok...
Ieșim din salon și mergem către ieșire.
Eu-Pai, pa Marco!!Și mersi că m-ai ajutat cu...cu...aa...tot....
MC-Chiar nu ai pentru ce, spune iar apoi mă pupa pe obraz, pa!
Wu-Aaa...p..pa.Pa!!
M-am înroșit așa de tare când m-a pupat așa că am intrat cat mai repede înăuntru că să nu mă vadă așa. Înainte de a intra înapoi in salon si am sunat-o pe Lexie pentru a-i povesti ce tocmai s-a intamplat. După ce las telefonul să sune de doua ori îmi dau seama ce tocmai am făcut și îl închid repede.
Încă nu m-am obișnuit cu faptul că Lexie nu mai e prietena mea. Dar, e mai bine așa, adica, chiar s-a schimbat, din păcate în rău.
Cand intru in salon o intre pe mama daca ma pot duce acasa pentru conditiile din acel spital nu erau prea stralucite. Iar cum ea este externata abia poimaine ar trebui sa stau cu ea aici inca o zi si doua nopti?!In niciun caz!
Cum mama este destul de intelegatoare ma lasa sa plec acasa. Asa ca imi iau geaca din cuier si plec.
Cand ajung acasa ma trantesc direct in pat cu o punga de covrigei langa mine si noul serial la care ma uit. La un moment dat am vazut ca era sa adorm asa ca am inchis laptopul si am stins lumina.
A doua zi dimineata m-am trezit pe la 9 si mi-am facut rutina. Apoi m-am imbracat intro rochie peste genunchi cu bretele si stransa la mijloc, neagra si mi-am luat o perecje de vansi negrii in picioare. Inainte sa plec am taiat marunt cateva fructe si le-am pus intr-o caserola cu frisca deasupra pentru a i-o duce mamei.
Cand eram in salon aud ca primesc un mesaj pe Insta. Intru sa vad de la cine e si era de la Mar..Marcooo!!!!Am tipat ca ultima disperata de bucurie si mama m-a intrebat ce am, si bineinteles ca raspunsul meu a fost ...o mare minciuna...I-am spus ca am castigat o rochie la un giveaway de pe Insta, stiu, penibil.
In mesaj mi-a scris hey, iar eu i-am raspuns tot cu un hey iar dupa aceea m-a intrebat daca vreau sa iesim la un suc deseara!!!Si logic ca i-am zis ca DAAAAA!!!! Diferenta a fost doar ca in mesaj nu am parut atat de disperata, hihi.Ce ati zice daca de acum as srie si cate cuvinte are capitolul??
Ca de exemplu:
1058 de cuvinte
Scrieti in comentarii :*
CITEȘTI
Just a girl💛
RandomTrage o privire peste cartea mea!!↔Nu vei regreta!!Vei găsi tot ce dorești: 1.Actiune 2.Drama 3.Dragoste 4.Capitole lungi Lectura plăcută!!💝🍯