1. New York

39 0 0
                                    

Eräänä kauniina päivänä New Yorkin lentokentälle laskeutui kone. Koneessa oli tyttö nimeltä Angela.

Tulin New Yorkiin olin todella innoissani sillä päätin lähteä kotoa ja muuttaa tänne. Olen niin pitkään halunnut tätä. Lähdin raskaiden matkalaukkujen kanssa kohti lähimpää hotellia. Kun olin kirjautunut hotelliin sisään, vaihdoin tiukat farkut ja t-paidan löysempiin vaatteisiin ja menin sängyn päälle lepäämään. Otin koneen esiin ja aloin etsimään myynnissä olevia semi halpoja kämppiä. Parin tunnin päästä olin sen verran väsynyt että päätin tilata pizzaa ja ruveta nukkumaan.
Seuraavana päivänä lähdin heti aamusta söpöön kahvilaan aamupalalle. Kahvilassa oli todella tunnelmallista varsinkin näin syksyllä, kun oli ihania syksyn värejä. Kun katsoin ikkunasta huomasin siellä komean näköisen pojan. Pojalla oli löysä huppari, farkut ja tennarit. Hän oli jotenkin tosi söpö ruskeine hiuksineen ja silmineen. Äkkiä tajusin että hän kääntyä katsomaan minua päin ja käänsin kasvot äkkiä pois. Päätin jatkaa kämpän etsimistä.
Puolen tunnin päästä päätin hakea lisää kahvia ja tajusin, että kyseinen poika jonka olin nähnyt kahvilan ikkunasta oli kassalla. Hän vain hymyili minulle ja kysyi:- Onko ok jos tuun kohta tauolla sun pöytään. Sanoin hänelle että voi, muuta jäin ihmettelemään, että täysin tuntematon poika pyysi saada tulla seuraksi....
Kun hän sitten lopulta tuli hän kysyi:- Mikäs sun nimi on et oo kai täältä päin, ku en oo ennen nähnyt.
-Angela ja joo tulin eilen. Etsin tässä vaa itselleni vuokra asuntoo. Sanoin mutta tajusin että miks mä tolle sen kerroin en ees tunne sitä.
-Mikäs sun nimi sitten on, kysyin.
- John. Tota tää voi kuulostaa vähän oudolta mut mul on vuokrattavan yks huone ja oon tässä lähiaikoina etsinyt siihe vuokralaista.
- Joo oon kyl kiinnostunut. Mut mun pitää lähtee. Moikka.
Lähdin pois kahvilasta ja parin koltterin päässä tuli puhelimeen ilmoitus, että John pyytä sinua kaveriksi Facebookissa. Hyväksyin pyynnön ja melkein heti sen jälkeen hän laittoi et mikäs sun numero olikaan. Laitoin sen hänelle viestillä ja jatkoin matkaa. Ennen hotellia kävin parissa vaateliikkeessä ja ostin pari vaatetta. Kun olin hotellilla huomasin että kello oli jo 17.00. Ajattelin mennä koneelle ja soittaa facetime perheelle ja kertoa että olen selvinnyt turvallisesti New Yorkiin.
Myöhemmin illalla katdoin puhelinta ja oli tullut viesti Johnilta. Se meni suunnilleen näin :" Moi! Ajattelin tässä vaan että voitaisiinko tavata niin voidaan puhuu vuokrasta ja muusta tälläisestä. T: se John. "
Kun näin viestin mietin että onko se ihan tosissaan, mut kai se on joten suostuin. Ja ennen nukkumaan menoa hän sanoi viestottelee mulle ja siinä kerrottiin itsestämme ja muuta. Sovittiin myös että tavataan ylihuomenna nii John voi samalla näyttää kaupunkia.

Just Friends, I Don't Think So. (Valmis)Where stories live. Discover now