5. Tuparit

6 0 0
                                    

Yhtenä aamuna John oli jo pöydässä ja kun tulin pöytään hän sanoi:- Pitäskö meidän järjestää tuparit, nyt kun oot saanu huoneen sisustettua ja muutenkin olis kiva näyttää mun kavereille kenen kanssa asun.
- Joo käy. Olin ihan innoissani, sillä olen vain käynyt töissä, niin olisi kiva nähä muitakin ja tutustu uusiin ihmisiin.
Mä ajattelin kutsua Jessican ja Carlin. John kutsuu sen pari kaveria kans.
Tupari päivänä mä aloin leipomaan ja tekemään pientä syötävää. Ensin mä aloin leipomaan muffinseja, ennen kun kerkesin aloittaa John tuli "auttamaan". Hän lähinnä pyöri siinä ympärillä ja katso ku mä tein, mut ei se mua haitannut oli kiva ku oli edes seuraa. Parin tunnin päästä sain Carlilta viestin ettei hän pääse. No ei se haitannut, pää asia et Jessica tulee.
Ensimmäisenä tuli Johnin paras kaveri Ed ja sen tyttöystävä ja pari muuta tyyppiä. Kun Jessica lopulta tuli huomasin, että hän toi myös poikaystävänsä. He olivat muuten tosi söpöjä yhessä.
Kun me oltiin siinä vaihdettu kuulumisia ja tutustuttu, Johnin kaveri Sofi ehdotti että pelataan totuutta ja tehtävää. No kenellekään ei ollut mitään sitä vastaan niin sitä me sitten pelattiin.
Ensimmäiset pari kierrosta oli ns. lämmittely kierroksia, kysyttiin tyylin miten tapasitte jne. Kun pullo osui minuun sanoin tehtävä. No Jessica sano:- Suutele Johnia. No mä suutelin, se tuntu ihanalta ja omg John jopa punastu. No peli jatku normaalisti kunnes se osu Johniin, hän halus totuuden. Sofi kysy et ootko kiinnostunut kenestäkään tällä hetkellä. No John oli että joo ja punastu sillä hän katsoi minua kun sano sen. No onneks kukaan ei huomannut mitään. Myöhemmin me kuunneltiin musiikkia ja kun Johnin kaverit lähti ja Jessican poikaystävä, mä menin Jessican kanssa mun huoneeseen.
- Huomasitko että John katto sua sillon, kun hän sano olevansa kiinnostunut jostakin.
- En, valehtelin.
- Ja muutenkin hän oli ihan punainen koko ajan sen jälkeen kun olitte suudelleet. Miltä se muuten tuntu?
- Aijaa... No se oli sellainen perus ja hymyilin.
- Ai vaan perus. Okei just joo, sä oot ihan selkeesti ihastunut Johniin, Jessica naurahti.
- Okei okei myönnetään, ehkä vähän, mut et kerro kellekään varsinkaan Johnille. En oo nimittäin yhtään varma mitä mieltä se on ja muutenkin en haluu pilaa välejä sen kaa.
- Joo joo.. En kerro. Ja kyl se on sen huomaa ihan selvästi.
Sen jälkeen ei puhuttukkaan enää Johnista.
Jessica jäikin sit yöksi ja me juoruttiin ja naurettiin ihan hirveesti. Lopulta meidän jutut käänty taas poikiin.
- Mun on pakko sanoo et jos mä oisin sä mä menisin nyt koputtaa Jonin oveen, ja sanoo hyvää yötä. Jessica sano vihjailevaan sävyyn.
No mä menin sit Jessican painostuksesta koputtaa oveen..
Kop kop...
- Mä täällä, sanoin. Ovi avautui ja John oli ilman paitaa siinä mun edessä. Mä en saanu sanottua yhtä sanaa loppuun, kun John suuteli mua uudelleen, mutta tunteella. OMG se oli ihanaa..... No se jatkuu aika pitkään, kunnes irrottauduin ja sanoin:- Mun pitää mennä Jessica oottaa mua. Ja muutenkin tulin vain sanoo hyvää yötä...
- Hyvää yötä, kauniita unia minun kuvia, John sano virne naamallaan ja laittoi oven kiinni. Kun menin taksin huoneeseen Jessica oli:- No?
- No mä koputin oveen ja en kerenny sanoo mitää kun John jo otti musta kiinni ja suuteli.
- Awwwww.
- Kun sain lopulta sanottua sanottavani hän oli et "hyvää yötä kauniita unia minun kuvia".
- Uuuuu... Hän on niin lääpällään suhun, etsä ny oikeesti tajuu?
- No oli se kyl aika yllättävää, mut hyvällä tavalla.
Siinä me vielä juteltiin, kunnes nukahdettiin puolen yön jälkeen.

Just Friends, I Don't Think So. (Valmis)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant