2. Tapaaminen

12 0 0
                                    

Menin kävellen samaan kahvilaan missä tapasin Johnin. Minulla oli päällä eilen ostamani IHANA neule ja farkut. Kun olin kahvilan näköetäisyydellä näin hänet. En kestä hän on tosi hyvän näköinen ja kaiken lisäksi meistä tulee kömppiksiä niinku OMG.
John tuli minua vastaan ja lähdettiin johonki päin kävelee ja kysyn:- Mihin me ollaan menossa? Ja hän sanoi vaan että näät sit. Niinku oikeesti mitä ihmettä.
Jonkun todella hienon raflan edessä tajusin että me ollaan menossa todella hienoon paikkaan syömään.
-Perillä! Ja hän hymyili ja tarjosi minulle tuolin.
- Miks me ollaan näin hienossa raflassa? Eikö meidän pitäny vaan kierrellä ja kattoo se vuokrasopimus, ihmettelin.
- No sitähän me tässä tehdään mä vaan ajattelun panostaa... John sanoi ja hymyili niin että punastuin.
Kun oltiin tehty vuokrasopimukset ja syöty lähdettiin kävelee kohti kämppää..
- Anteeksi jos utelen mut miks sä päätit muuttaa just New Yorkin?
-No se on ollu mun unelma pienestä asti ja lisäksi mä enkä oikeen tiedä mikä musta tulee isona joten ajattelin, että täällä on hyvin mahdollisuuksia ja samalla toteutan yhen mun unelman, vastasin.
- Kuulostaa kivalta. No tässä, John osoitti ruskeaa aika kapeaa tiilitaloa. Se näytti tosi kivalta ja kun astuttiin sisään siellä oli aivan ihana olohuone johon oli yhdistetty keittiö. - Sun huone on sit toi jossa on ovi auki.
Menin sisään ja näin aivan ihanan huoneen iso ikkuna ja siellä oli jo pöytä ja sänky valmiina. - Tää on aivan IHANA, ja ennen kun tajusin mitä tein halasin Johnia.
Ennen kuin lähdin kohti hotellia sovittiin että muutan päivän päästä. En malta odottaa...

Just Friends, I Don't Think So. (Valmis)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant