6. Kiusallista...

5 0 0
                                    

Seuraavan aamuna aamupalalla, kun mä ja Jessica vaan juteltiin John istu ja tuijotti. Musta oli vähän outoo että se oli niinku mitään ei olis tapahtunut, niinku oikeesti. No onneks Jessica tajusi mikä mul on nii se olikaan:- Mä taidan tästä lähtee, teillä näyttää olevan vähän puhuttavaa. Moikka nähään maanantaina töissä.
Vilkutin hänelle ja kun ovi pamahti kiinni tuli aivan jäätävä hiljaisuus. Lopulta John avasi suunsa, :- No oliko kivaa eilen.
- Olihan se ihan... Hymyilin, mut en voinu katsoo hänen ruskeisiin silmiin.
-Mä tästä lähdenkin mun pitää hoitaa yks työ juttu. Jäin vaan tuijottamaan hänen perään ihmettelin miten hän  voi olla noin tyyni.

Maanantaina olin koko päivän kassalla. Joskus puolen päivän aikaan tuli sinne semmonen nuori kundi, joka oli aika lihaksikas ja ihan ok näkönen. Hän tuli vaan pokkana suoraan mulle juttelee. Samalla huomasin Johnin tulevan sisään. Tää kyseinen poika sano just sillon:- Sä oot niin kaunis halusitko lähtee joku ilta ulos? Ja minä ihan oikeesti mikä mua vaivas sanoin vaa siinä hätä päissäni et joo ehkä... No siinä samassa kuulin kun John paiskasi oven kiinni ja lähti vihasen näköisenä pois. Kun poika lähti Jessica tuli mun luo ja kysy:- Mitä toikin oli?
- Emt. Hän suuttuu kai siitä kun juttelin ton äskeisen tyypin kaa, sanoin.
- Se se on. Hän on välillä tosi äkkipikainen kannattaa lepyttää se mahdollisimman pian.
Kun menin kotiin John oli sohvalla eikä sanonut sanaakaan. Se oli todella kiusallista. Mä olin unohtanut mitä Jessica oli neuvonut tekemään, niinpä menin vain huoneeseeni.

Johnin näkökulmasta:
Mä lähdin vihasena pois kaupasta, näin nimittäin just jonkun pojan flirttailemassa Angelan kanssa. Päätin että hän saa selittää kun tulee kotiin. Jäin odottamaan sohvalle, että hän  tulee. Kun Jessica tuli hän vain käveli suoraan huoneeseen. Niinku mitä ihmettä eikö hän selitä yhtään mitä kaupassa tapahtui. Lähdin vihaisena kämpästä kohti mäkkii.

Jessican näkökulmasta:
Menkn huoneeseen laitoin kuulokkeet korviin. Halusin saada muuta jateltavaa, olin nimittäin vähän ärtynyt Johniin aamun takia.

Just Friends, I Don't Think So. (Valmis)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora